Wednesday , December 12 2018
Home / Aktivnosti / #How2PR – Modna industrija u eri digitalizacije

#How2PR – Modna industrija u eri digitalizacije

#How2PR – February Edition

Moderator: Doc. dr Milica Slijepčević, FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan

Učesnici panela:

  • Doc. dr Katarina Kaplarski – dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti, Univerzitet Metropolitan
  •  Zoran Torbica – internet guru
  •  Dragana Jović Tucakov – marketing menadžer, Microsoft
  • Nataša Pavlović Bujas – vlasnica agencije Blumen Group (agencija koja 10 godina radi u oblasti tekstilne industrije)
  • Jelena Pavlović – ’’Textil’’ Užice
  • Nenad Radujević – BFW
  • Vesna de Vinča – ’’Miss Srbija’’

:: Opis panela

Osvrt na potencijal domaćeg modnog tržišta i trenutnu situaciju i pravac daljeg razvoja na polju digitalnih komunikacija, upoređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz razgovor i predstavljenje uspešnih pojedinaca, modnih poslenika, uspešnih preduzetnika koji su zaslužni za razvoj modne industrije u Srbiji.

Cilj panela je da se razvije relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijama koji su od značaja za modnu industriju i razvoj modnog tržišta.

Donošenje zaključaka i preporuka za delovanje u cilju daljeg doprinosa digitalnih komunikacija unapređenju domaćeg modnog tržišta.

:: Registracija

Broj mesta je ograničen i prijavljivanje na panel je obavezno

PRIJAVA NA PANEL

 

:: Partneri Panela

Facebook Event

  • Datum: 23. februar, četvrtak
  • Vreme: 18h-20h
  • Mesto: Mikser House

Agenda:

18h – 18:15h – Okupljanje gostiju
18:15h – 19:30h – Panel diskusija
19:30h – 20h Druženje

 

About urednik

Još novosti

25. Golden Drum festival predstavlja Golden Drum izveštaj za 2018.

Golden Drum izveštaj za 2018. godinu prikuplja najznačajnije momente sa jubilarnog, 25. izdanja Golden Drum …