Home / Aktivnosti / Aktuelno / 3 PRIZNANJA ZA NEW MOMENT PR

3 PRIZNANJA ZA NEW MOMENT PR

Na svečanoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću, New Moment PR agencija osvojila je čak 3 nagrade!

New Moment PR agencija dobila je tri priznanja na ovogodišnjoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću koja se održala 16. maja u hotelu Hilton u Beogradu.

New Moment PR dobio je PRiznanje za projekat Erdem x H&M u kategoriji Brand PR, kao i za projekat Tuborg Open u kategoriji Najbolje impelmentirana internacionalna kampanja.

Zbog svoje izuzetnosti, specijalnu nagradu stručnog žirija dobio je projekat “Jedna knjiga za mir”.

Projekat „Jedna knjiga  mizar” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. „Jedna knjiga za mir“ okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.

Ova jedinstvena knjiga donela je agenciji New Moment mnoge regionalne i internacionalne nagrade, među kojima su i 5 lavova osvojenih na najvećem festivalu kreativnosti – Cannes lions, nagradu za najbolju svetsku PR kampanju u kategoriji Not for profit koju dodeljuje ICCO, zlato u kategoriji Print&Publishing na festivalu Eurobest, srebro u kategoriji Dizajn, kao i bronzu u kategoriji Direct na prestižnom takmičenju Epica Awards, dva zlata priznanja u kategorijama Best new media i Best PR strategy na Sempl Media Trends Konferenciji u Portorožu, nagradu za najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivalu u Rovinju, zlatno priznanje u kategoriji Dizajn i srebrno priznanje u kategoriji Direct na festivalu Golden Drum, zlatna priznanja u kategorijama Promocija srpske kreativnosti, PR, Online, Integrisana komunikacija, Direct i CSR, kao i srebrne medalje u kategorijama Print i Kreativna upotreba medija na takmičenju UEPS. Projekat “Jedna knjiga za mir” trenutno se nalazi u finalu za Golden SABRE awards u kategoriji Multikultiralni marketing, čiji se rezultati nestrpljivo očekuju 23. maja!

 

About urednik

Još novosti

LEKCIJE IZ EFIKASNOG MARKETINGA SA WARC NAGRADA 2018. GODINE

Effective Innovation Report 2018. WARC je objavio svoj godišnji izveštaj Effective Innovation Report 2018., koji …