Home / Aktivnosti / 65. CANNES LIONS – Završen ovogodišnji Kanski festival

65. CANNES LIONS – Završen ovogodišnji Kanski festival

Na završnoj večeri 65. Kanskog festivala dodeljene su nagrade u sledećim kategotijama: Titanium Lions, Creative Effectiveness Lions, Glass: The Lion for Change, Sustainable Development Goals, Film Lions.

Grand Prix u kategoriji Sustainable Development Goals i Titanium osvojila je agencija Host/Havas Sydney za kampanju Palau Pledge, za Palau Legacy Project.

Grand Prix u kategoriji Creative Effectiveness osvojio je projekat Savlon Healthy Hands Chalk Sticks agencije Oglivy Mumbai, za organizaciju ITC Foods.

Grand Prix u kategoriji Glass: The Lion for Change osvojila je agencija AMV BBDO London za kampanju Bloodnormal, koja je urađena za kompaniju Essity.

Kompanija Proctor & Gamble osvojila je dva Grand Prix-a u kategoriji Film, prvi za seriju video reklama za brend Tide pod nazivom It’s a Tide Ad, agencije Saatchi & Saatchi New York, a drugi za kampanju The Talk: 2 min koju je kreirala agencija BBDO New York.




Izvor: canneslions.com

About urednik

Još novosti

25. Golden Drum festival predstavlja Golden Drum izveštaj za 2018.

Golden Drum izveštaj za 2018. godinu prikuplja najznačajnije momente sa jubilarnog, 25. izdanja Golden Drum …