Home / Aktivnosti / Aktuelno / Afternoon talk: Dobrodošli u eru iskustva. Novi trendovi i tehnologije u komunikaciji

Afternoon talk: Dobrodošli u eru iskustva. Novi trendovi i tehnologije u komunikaciji

Društvo Srbije za odnose s javnošću u utorak, 24. maja u prostorijama StartIt Centra, Savska 5 organizuje majsko izdanje #How2PR događaja na temu novih trendova i tehnologije u komunikaciji. 

10357169_1142221555796066_985460200517350188_n

U svetu primećujemo trend rapidnog rasta društvenih mreža koje nisu bazirane na akumulaciji informacija, vec na moći trenutka i izražavanja emocija i ličnog dozivljaja sveta. Sa druge strane kompanije se utrkuju da što originalnije i interaktivnije predstave svoje proizvode i usluge, toliko da kampanje vise liče na holivudsku produkciju nego marketing i PR kakav smo navikli da vidimo. I na kraju tu su tehnologije koje polako preuzimaju svet, bilo da se radi o VR-u, AR-u, interaktivnim bilbordima, itd.

Vreme i pažnja su nove valute današnjice.

Mozemo reči da se vec neko vreme svi oni ne utrkuju za novčnikom potrošaca vec njegovu pažnju.

Kako se u ovoj trci snalaze domaće agencije, kompanije pa i neprofitni sektor. Koji su njihovi načini i kakvi su im rezultati?

Da li sve to ima efekta, da li se uticaj povećava među finalnim korisnicima i potrošačima ili su ipak neki “staromodni” alati komunikacije i dalje bolji i efikasniji/efektivniji način komunikacije sa ciljnom grupom?

Tokom panel diskusije biće predstavljeni različitih trendovi u komunikaciji – u sferi sadržaja i novih tehnologija.  Osvrnućemo se na stanje na našem trzistu, dinamiku, kao i mogućnost primene novih trendova i tehnologija. Kako funcioniše komunikacija danas u 2016. godini, kakav je sadržaj, kako se on koncipira i prilagođava, kao i kojim tehnologijama se najkvalitetnije i najbrze dolazi do zeljene publike.

Moderator: Filip Milošević, Share Fondacija

Panelisti

  •  Miloje Sekulić
  • Igor Božović 
  • Vitomir Jevremović
  • Milica Stojiljković 
  • Zoja Kukić 
E-PR Director, Co- founder Homepage // @milojesekulic

DSC_2712Internet i poslovni konsultant, suvlasnik agencije za kreativnu primenu digitalnih tehnologija u marketingu Homepage. Diplomirani inženjer i novinar. Član Udruženja poslovnih konsultanata Srbije (UPKS), Nezavisnog udruženja novinara (NUNS) i Društva Srbije za odnose sa javnošću. Jedan od osnivača Srpske asocijacije menadžera (SAM). Nosilac nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija – Srđan Đurić za 2015. koju dodeljuje DSOJ.

Digital Account Director, Executive Group

igorU svojoj karijeri radio je za različite domaće agencija ali i za multinacionalnu konsultantsku kuću u Austriji, a Executive Group timu se pridružio 2010. godine i nakon nekoliko meseci priključio se razvoju Digital odeljenja i od tada neprestano radi na razvoju digital marketinga u Srbiji. Kroz svoje uloge u odeljenju radio je na razvoju online oglašavanja, online aktivacija a sada se bavi produkcijom naprednih digital marketing rešenja, kao i kreiranjem koncepata koji će tek zaživeti u bliskoj budućnosti. Najviše ga motiviše kreiranje inovativnih rešenja koje klijentima pružaju mogućnost da se razlikuju od drugih i da budu prvi na polju online marketinga. Igor je i član dr Zoran Đinđić Alumni kluba, a radio je i u nekoliko NGO organizacija koja se bave naučnom edukacijom, a svoje slobodno vreme koristi za produkciju multimedijalnog sadržaja.

Vlasnik i osnivač kompanije  Digital Mind // @vjevremovic

unnamedUčestvovao je na realizaciji brojnih projekata u oblasti produkcije digitalnih sadržaja kako u kulturi, tako i u video i software-skoj industriji. Autor je projekata kao što su Interaktivna rekonstrukcija Beograda iz XV veka (2004), prvog virtuelnog muzeja u Srbiji – Virtuelnog muzeja Zorana Đinđića (2011), 3D Interaktivne rekonstrukcije Gamzigrada (2007), 3D Interaktivnog prikaza beogradske mumije (2008). Bio je direktor produkcije na EU finansiranom projektu Kikindski mamut, gde je vodio projekat kreiranja prvog 3D animiranog filma o kikindskom mamutu i otvaranje prvog 3D bioskopa u Srbiji u kikindskom muzeju 2006. godine. Autor je software-ske platforme ArcheoPack koja se uspešno koristi na arheološkim istraživanjima na Vinči od 2004 godine. Tokom svoje karijere bavio se i produkcijom video igara, poznat po kreiranju jednog od najvernijih simulacija flipera -SlamIt Pinball (2009). Kao direktor digitalnog sektora u jednoj od naših najvećih marketinških agencija Communis DDB, uvodio je klijente u nove forme digitalne komunikacije. Dobitnik brojnih priznanja za doprinos razvoju digitalnih tehnologija.

Od 2011. Godine, osnovao je kompaniju Digital Mind koja se bavi produkcijom digitalnih sadržaja i interaktivnih instalacija u sferi digitalne komunikacije.

 

Director, The Content Studio Represent Communication

Milica StojiljkovicBavi se novinarstvom i komunikacijama više od 12 godina. Nakon što je bila ekonomski novinar dnevnog lista Blic, vodila je komunikacije više od 30 klijenata u vodećoj PR agenciji u zemlji, McCann Erickson PR, a potom i u nekoliko kompanija. Po obrazovanju, profesor srpskog jezika i književnosti.

 

Zoja je diplomirani ekonomista i deo sključnog tima iza Startita i organizacije SEE ICT, koje već više od 6 godina radi na stvaranju podsticajnog okruženja za tehnološki razvoj u Srbiji kroz obrazovanje, informisanje, motivaciju i povezivanje. Prepoznati su kao optimistična ekipa koja pronalazi alternativne načine da učini Srbiju boljim mestom za život onda kada institucije zataje — samo neki od primera su najuspešnija neprofitna crowdfunding kampanja u regionu, otvaranje Startit Centara širom naše zemlje, besplatni kursevi programiranja, itd.

Facebook Event

  • Datum: 24. maj, utorak
  • Vreme: 18h-20h
  • Mesto: StartIt Centar
Agenda

  • 18h – 18:15h  :: Okupljanje učesnika
  • 18:15h – 19:15h ::  Panel diskusija
  • 19:15h – 20h  :: Testiranje VR-a uredjaja i koktel

  • PRIJAVA 

Broj mesta je ograničen, a prijavljivanje se vrši putem online forme:
https://prdrustvo.typeform.com/to/H6VLqt

Kontakt mail za dodatna pitanja: drustvo@pr.org.rs 

About urednik

Još novosti

U susret SEMPL konferenciji | intervju Valerija Prevolšek

Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra u hotelu GH …