Home / Aktivnosti / Agencija Kofein osmislila novi vizualni identitet Dana komunikacija: Festival koji povezuje

Agencija Kofein osmislila novi vizualni identitet Dana komunikacija: Festival koji povezuje

Ilustracija autora Klasje Habjan predstavlja motiv kruga – zajednice sveta komunikacija povezane neprekinutom linijom unutar koje se svi pojedinci u industriji međusobno nadopunjuju.

Kreativna agencija Kofein preuzela je vodstvo nad ovogodišnjim vizualnim identitetom festivala Dani komunikacija. Konceptualna ideja pod nazivom „Festival koji povezuje“ prikazuje Dane komunikacija kao mesto inspiracije, razmene informacija, povezivanja i – vizije. Harizmatični govornici i zanimljiv program otvaraju nam svet novih mogućnosti: poznate se stvari preispituju i gledaju novim očima, dok nepoznate otvaraju neke nove vidike.

Ilustracija koja će predstavljati novo izdanje Dana komunikacija prikazuje upravo tu dinamičnost festivala i naglašava misao da smo na Danima komunikacija svi povezani i da zajedno pokrećemo svet komunikacija i kreiramo promene. Objedinjuje jednostavnost poteza i njegovu ekspresivnost i zaigranost, dok je motiv kruga, odnosno zajednice umreženih kreativaca, prikazan neprekinutom linijom unutar koje se pojedinci nadovezuju i nadopunjuju.

Kofein je dinamična agencija čiji DNK čini storymaking u svim oblicima – od klasičnih 360° kampanja i brandinga do digitalnog oglašavanja i umreženog komuniciranja. Za vizualizaciju ideje agencija je odabrala mladu i perspektivnu dizajnerku i ilustratorku Klasju Habjan (često u tandemu klasja&zita). Klasja u svojim ilustracijama povezuje vlastite tehnike, kratke priče i vizualne eksperimente, a njeno delo ove godine priča uspešnu priču Dana komunikacija i pomaže u povezivanju stručnjaka iz svih delova sveta – od Amerike do Azije – na trodnevnom okupljanju u Rovinju.

Dosad najavljeni govornici tradicionalno bogatog programa Dana komunikacija globalni su lideri Matt Biespiel, osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svetu i dvostruke nagrade za najefikasnijeg oglašivača na svetu; Yousef Tuqan Tuqan, digitalni evanđelista i globalni direktor za inovacije konsultantske kompanije koja posluje u 120 zemalja, Accenture Interactive; Che-Wei Wang, jedan od svetskih stručnjaka koji utire put drugima u segmentu generativnog dizajna kao i Mark Earls, stručnjak za bihevioralnu psihologiju i autor bestselera o ponašanju potrošača – HERDmeister.

Sve informacije o kotizacijama i smeštaju možete pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor: Hura.rs

About urednik

Još novosti

DIDS 2019 na krilima digitalne transformacije

Jubilarna deseta konferencija Dan internet domena Srbije – DIDS 2019 biće održana 5. marta u …