Home / Aktivnosti / ARK Regional Branding Symposium – ‘’Znanje koje možeš da iskoristiš.’’

ARK Regional Branding Symposium – ‘’Znanje koje možeš da iskoristiš.’’

BEOGRAD, 12. MAJ 2018. – „ Znanje koje možeš da iskoristiš “ slogan je prvog ARK
Regional Branding Symposium- a koji organizuje Udruženje “Brend Stručnjaka” (BEA –
Branding Experts Association). Sa velikim zadovoljstvom obaveštavamo da je govornik
simpozijuma najveći svetski brend ekspert, saradnik Filipa Kotlera, Martin Lindstrom.

Simpozijum će biti održan u subotu, 12. maja od 11 časova u Opera & House Madlenianum
( Glavna 32, Zemun, Beograd ) za 500 odabranih delegata.

Martin Lindstrom je autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja, među prvih 30 najmoćnijih
ljudi na Forbsovoj listi, a ujedno i poštovan od strane klijenata i brendova kao ekspert koji specifičnim
talentom biznis probleme pretvara u dobitke. Konsultant je kompanije LEGO od svoje dvanaeste
godine, a Microsoft, Uniliver, Toshiba, Disney i American Express su samo neki brendovi na kojima je
ostavio trag i svojim znanjem transformisao njihovo poslovanje.

Na ovom interaktivnom događaju, delegate će kroz četiri dinamična bloka predavanja voditi lično
Lindstrom i to kroz jedinstven proces koji je godinama brusio, usavršavao i uspešno primenjivao u
praksi. Tokom 8 sati, delegati će imati ekskluzivno pravo da taj proces nauče, razgovaraju lično sa
Martinom i dobiju (besplatno) savete kako da unaprede svoje poslovanje. Delegatima će biti
omogućeno i da pošalju svoje poslovne probleme ili studije slučaja pre događaja kako bi Lindstrom
neke od njih odabrao i na samom događaju obradio. Martin ovo znanje obično deli u okviru in
house seminara, stoga je ARK jedinstvena prilika da region upije znanje koje nudi.
Brend i način na koji se on gradi je potreba svakog biznisa, pojedinca ili eksperta, stoga je ovaj
događaj godine namenjen svima koji posluju na tržištu. Zato su među Lindstromovim klijentima i
slušaocima:
● Fortune 500 kompanije;
● slavne ličnosti;
● startupi;
● umetnici;
● IT kompanije;
● revizorske kuće;
● univerziteti;
● državni organi;
● i koučing centri.
Kompanije koje su odmah podržale ovaj događaju jesu: Alma Quattro, CARS Coaching, Direct
Media Academy, Doncafe, The Coca-Cola Company, Zlatiborac, Dolce Tintolino i Car:Go.

Sve detaljne informacije o samoj prijavi i o događaju dostupne su na sajtu ARK Branding Symposium, a događaj i Beograd možete videti i na mapi na sajtu Martina Lindstroma.

Organizator poziva kompanije zainteresovane za neki od sponzorskih paketa da kontaktiraju menadžerku projekta na miljana.nikodijevic@arksymposium.com ili broj telefona +38162355962 radi zakazivanja sastanka.

O samom organizatoru:

ARK Regional Branding Symposium je organizovan od strane Udruženja “Brend Stručnjaka” ( Branding Experts Association – skraćeno BEA) . BEA je neprofitno udruženje osnovano od strane profesionalaca iz oblasti marketinga i brending talenata čiji glavni cilj jeste kreiranje prvoklasnih projekata u Srbiji. Ovakvim događajima, Udruženje mladim ljudima pokazuje da odlazak iz zemlje ne znači nužno i uspeh van nje.

Svim članovima DSOJ obezbeđen je popust od 10% na cene kotizacija. 

About urednik

Još novosti

25. Golden Drum festival predstavlja Golden Drum izveštaj za 2018.

Golden Drum izveštaj za 2018. godinu prikuplja najznačajnije momente sa jubilarnog, 25. izdanja Golden Drum …