Home / Aktivnosti / ARK Regional Branding Symposium – ‘’Znanje koje možeš da iskoristiš.’’

ARK Regional Branding Symposium – ‘’Znanje koje možeš da iskoristiš.’’

BEOGRAD, 12. MAJ 2018. – „ Znanje koje možeš da iskoristiš “ slogan je prvog ARK
Regional Branding Symposium- a koji organizuje Udruženje “Brend Stručnjaka” (BEA –
Branding Experts Association). Sa velikim zadovoljstvom obaveštavamo da je govornik
simpozijuma najveći svetski brend ekspert, saradnik Filipa Kotlera, Martin Lindstrom.

Simpozijum će biti održan u subotu, 12. maja od 11 časova u Opera & House Madlenianum
( Glavna 32, Zemun, Beograd ) za 500 odabranih delegata.

Martin Lindstrom je autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja, među prvih 30 najmoćnijih
ljudi na Forbsovoj listi, a ujedno i poštovan od strane klijenata i brendova kao ekspert koji specifičnim
talentom biznis probleme pretvara u dobitke. Konsultant je kompanije LEGO od svoje dvanaeste
godine, a Microsoft, Uniliver, Toshiba, Disney i American Express su samo neki brendovi na kojima je
ostavio trag i svojim znanjem transformisao njihovo poslovanje.

Na ovom interaktivnom događaju, delegate će kroz četiri dinamična bloka predavanja voditi lično
Lindstrom i to kroz jedinstven proces koji je godinama brusio, usavršavao i uspešno primenjivao u
praksi. Tokom 8 sati, delegati će imati ekskluzivno pravo da taj proces nauče, razgovaraju lično sa
Martinom i dobiju (besplatno) savete kako da unaprede svoje poslovanje. Delegatima će biti
omogućeno i da pošalju svoje poslovne probleme ili studije slučaja pre događaja kako bi Lindstrom
neke od njih odabrao i na samom događaju obradio. Martin ovo znanje obično deli u okviru in
house seminara, stoga je ARK jedinstvena prilika da region upije znanje koje nudi.
Brend i način na koji se on gradi je potreba svakog biznisa, pojedinca ili eksperta, stoga je ovaj
događaj godine namenjen svima koji posluju na tržištu. Zato su među Lindstromovim klijentima i
slušaocima:
● Fortune 500 kompanije;
● slavne ličnosti;
● startupi;
● umetnici;
● IT kompanije;
● revizorske kuće;
● univerziteti;
● državni organi;
● i koučing centri.
Kompanije koje su odmah podržale ovaj događaju jesu: Alma Quattro, CARS Coaching, Direct
Media Academy, Doncafe, The Coca-Cola Company, Zlatiborac, Dolce Tintolino i Car:Go.

Sve detaljne informacije o samoj prijavi i o događaju dostupne su na sajtu ARK Branding Symposium, a događaj i Beograd možete videti i na mapi na sajtu Martina Lindstroma.

Organizator poziva kompanije zainteresovane za neki od sponzorskih paketa da kontaktiraju menadžerku projekta na miljana.nikodijevic@arksymposium.com ili broj telefona +38162355962 radi zakazivanja sastanka.

O samom organizatoru:

ARK Regional Branding Symposium je organizovan od strane Udruženja “Brend Stručnjaka” ( Branding Experts Association – skraćeno BEA) . BEA je neprofitno udruženje osnovano od strane profesionalaca iz oblasti marketinga i brending talenata čiji glavni cilj jeste kreiranje prvoklasnih projekata u Srbiji. Ovakvim događajima, Udruženje mladim ljudima pokazuje da odlazak iz zemlje ne znači nužno i uspeh van nje.

Svim članovima DSOJ obezbeđen je popust od 10% na cene kotizacija. 

About urednik

Još novosti

Veliki skup slavista

Više od hiljadu učesnika na kongresu posvećenom slovenskim jezicima u Beogradu. Manifestacija će biti i …