Home / Aktivnosti / AZA RASKIN, “MAJSTOR DIZAJNA” I SERIJSKI PREDUZETNIK, JE NOVI SPARK.ME 2017 GOVORNIK

AZA RASKIN, “MAJSTOR DIZAJNA” I SERIJSKI PREDUZETNIK, JE NOVI SPARK.ME 2017 GOVORNIK

Organizacioni tim jedne od najvećih marketing konferencija u Jugoistočnoj Evropi, Spark.me, koja se održava 29. i 30. maja, u Budvi, je objavio ime novog potvrđenog Spark.me 2017 govornika. U pitanju je Aza Raskin, serijski preduzetnik i jedan od najuticajnijih dizajnera korisničkog interfejsa na svijetu.  

Časopis Fast Company je nazvao Raskina “Majstorom dizajna” i uvrstio ga je među 40 najuticajnijih dizajnera zbog njegovog doprinosa unapređenju načina na koji ljudi komuniciraju sa kompjuterima. Raskin je osnivač Other, kompanije koja se bavi internet tehnologijama. Prije toga, bio je potpredsjednik Jawbone, kompanije koja je kupila Massive Health, startap koji je Raskin pokrenuo 2011. godine sa ciljem da pomogne ljudima da preuzmu kontrolu nad svojim zdravljem. Raskin je pokazao preduzetnički duh još ranije, kada je 2005. godine osnovao Humanized, kompaniju poznatu po inovacijama na polju izgradnje intuitivnog korisničkog interfejsa. Nakon nepune tri godine, startap je kupila Mozilla. Tokom angažmana u Mozilli, Raskin se nalazio u ulozi direktora za korisničko iskustvo (Head of User Experience) Mozilla Labs, virtuelne laboratorije koja je podsticala korisnike da ekperimentišu i razvijaju nove veb tehnologije, kao i kreativnog direktora (Creative Lead) internet pretraživača Firefox. Pored navedenih, Raskin je osnovao još dvije kompanije: Songza.com, besplatni onlajn servis za pretragu i reprodukovanje muzike koji je kasnije kupio Google, i Bloxes, kompaniju koja se bavi prodajom namještaja napravljenog od kartonskih kutija.

Raskin se našao na listama “30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina” časopisa Inc (2011. godine) i časopisa Forbes (2012. godine). Svoj prvi govor na temu korisničkog interfejsa je održao kada je imao samo 10 godina, u okviru Specijalne interesne grupe za interakciju između kompjutera i čovjeka (SIGCHI), i od tada strastveno dijeli svoje znanje i iskustvo sa drugima. Bio je govornik na TED Global konferenciji 2009. godine, a danas je jedan od najtraženijih govornika na temu korisničkog interfejsa i budućnosti veba. Raskin se bavio proučavanjem tamne materije na Univerzitetu u Tokiju i Univerzitetu u Čikagu, gdje je završio studije matematike i fizike.

Organizatori Spark.me su ranije objavili imena sedam ovogodišnjih govornika – u pitanju su Rory Sutherland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, globalne advertajzing i marketinške agencije sa sjedištem u Londonu, Heather B. Armstrong, najpoznatija svjetska blogerka iz oblasti roditeljstva sa preko 1,5 miliona pratilaca na Tviteru i autorka bestselera časopisa New York Times, Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitniku brojnih svetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertajzinga, Virdžinija Salas Kastiljo, izvršna direktorka konsultantske kuće Ginicanbreathe, i jedan od pet vodećih stručnjaka za poslovnu upotrebu Snapchata na svijetu, Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs “30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina”, Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike “The Mom Test“ i Jon Burkhart, specijalista za oblast marketinga sadržajem (content strategist), koji dolazi iz Londona. U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.

Karte za konferenciju Spark.me se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije www.spark.me. Puna cijena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj ceni od 250€ do 14. maja.

Članovi DSOJ imaju dodatan popust  tako da cena karte za njih do 14. maja iznosi 200€ 🙂

Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima u toku oba dana konferencije, ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem prve noći konferencije. Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Sve kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Konferencija Spark.me održaće se po peti put, 29. i 30. maja, u hotelu Mediteran u Budvi, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena. Spark.me je konferencija koja nudi brojne šanse za biznis i koja na jednom mjestu okuplja lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije, inovacija i marketinga, startapove i ljude željne znanja. Riječ je o interaktivnoj konferenciji koja je dizajnirana da podstakne kreativnost učesnika, da im omogući da unaprijede svoje znanje zahvaljujući međunarodno priznatim govornicima, da ih pomogne da unaprijede svoje poslovanje, kao i da sami osmisle i započnu nove poslovne poduhvate. Više informacija o konferenciji, načinu prijave, kotizacijama i prethodnim konferencijama možete saznati na zvaničnom sajtu na adresi www.spark.me, Facebook stranici www.facebook.com/sparkdotme i Twitter nalogu www.twitter.com/sparkdotme.

About urednik

Još novosti

DRUŠTVO SRBIJE ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU DODELILO NAGRADE NAJBOLJIMA U STRUCI

Petak, 26. maj 2017. Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje …