Home / Aktivnosti / Cannes Lions 2019: Dodeljene nagrade u još šest kategorija

Cannes Lions 2019: Dodeljene nagrade u još šest kategorija

Drugog dana 66. Međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions proglašeni su dobitnici priznanja u kategorijama Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Entertainment Lions for Music i Entertainment Lion for Sport.

Od 797 prijava u Digital Craft Lions kategoriji, dodeljena su 23 lava: 1 Grand Prix, 4 zlata, 7 srebra i 11 bronzi.

Grand Prix je osvojila agencija VIRTUE, Kopenhagen, za Carlingsovu kampanju “adDRESS THE FUTURE, u kojoj je ovaj lanac stvorio digitalnu modnu kolekciju kako bi podigao svest o štetnosti brze mode po životnu sredinu.

U kategorija koja slavi umetnost na malim i velikim ekranima, Film Craft Lions, prijavljeno je ukupno 1.924 prijava, a žiri je dodelio 1 Grand Prix, 12 zlata, 24 srebra i 41 bronzu.

Final Cut iz New Yorka osvojio je Grand Prix za kampanju The Truth Is Worth It  za The New York Times, koja je imala za cilj da pokaže da izvorno, nezavisno novinarstvo zahteva resurse, vreme i posvećenost i da je pretplata na NY Times ključna za taj trud.


U Industry Craft Lions kategoriji, koja slavi veštinu kreativnosti, prijavljeno je 1.697 radova, a dodeljeno je: 1 Grand Prix, 6 zlata, 14 srebra i 20 bronzi.

Grand Prix dodeljen je agenciji Momentum Worldwide iz New Yorka, za rad Just Do It HQ at The Church’  za Nike u kojem su jednu crkvu pretvorili u košarkaško igralište za mlade u Chicagu.

U kategoriji Entertainment Lions prijavljeno je 830 radova, od kojih je 27 osvojilo lavove: 1 Grand Prix, 3 zlata, 10 srebra i 13 bronzi.

UM Studios, New York osvojio je Grand Prix za Johnson & Johnsonov ‘5B’, dugometražni film koji prikazuje koliko su snažne medicinske sestre.

U Entertainment Lions for Music kategoriji prijavljeno je ukupno 391 rad, a žiri je dodelio 14 lavova: 2 Grand Prixa, 2 zlata, 3 srebra i 7 bronzi.

Doomsday Entertainment, Los Angeles, osvojio je Music Content: Excellence in Music Video Grand Prix za spot This is America, Childish Gambino, koji je pružio kritički i umetnički osvrt na zastupljenost crnaca u Americi i predrasuda s kojima se suočavaju.

Drugi Grand Prix dodeljen je u kategoriji Community: Fan Engagement/Community Building a otišao je u agenciju AKQA São Paulo. Ovo je prvi Grand Prix u Entertainment Lions sekciji za Brazil a osvojio ga je spot Bluesman brazilskog repera Baco Exu Do Bluesa,  koji želi da ujednini publiku u potrazi za ravnopravnošću i mirom.

Kategorija Entertainment Lions for Sport koja je lansirana ove godine kako bi proslavila kreativnost koja povezuje kulturu navijača i koristi snagu sporta i eSporta u povezivanju ljudi s brendovima, primila je 702 prijave, dodeljeno je ukupno 29 lavova: 1 Grand Prix, 4 zlata, 10 srebra i 14 bronzi.

Prvi Grand Prix ove kategorije osvojio je Wieden + Kennedy Portland za Nike, sa Nike Dream Crazy kampanjom koji koristi snagu sporta za unapređenje društva.

Ovo je drugi Grand Prix za W+K Portlant i Nike ove godine u Kanu, prvo veče osvojili su ovu nagradu i u kategoriji Outdoor Lions Billboards.

About urednik

Još novosti

Na Weekendu u Rovinju dodeljene sedme po redu SoMo Borac nagrade

Pred prepunom, najvećom dvoranom Weekenda, po sedmi put dodeljene su SoMo Borac nagrade koje prepoznaju najbolje …