Home / Aktivnosti / Cannes Lions 2019: Pogledajte pobednike trećeg dana festivala

Cannes Lions 2019: Pogledajte pobednike trećeg dana festivala

Na Cannes Lions međunarodnom festivalu kreativnosti, trećeg dana festivala, dodeljene su nagrade u sledećim kategorijama: Creative Data Lions, Creative Lions, Direct Lions, Media Lions, PR Lions i Social & Influencer Lions.

U Creative Data Lions, kategoriji koja slavi kvalitetne odnose između ideja i informacija, pristiglo je 429 prijava, a dodeljeno je 13 lavova: 1 Grand Prix, 2 zlata, 4 srebra i 6 bronzi.

Grand Prix je osvojio projekat Go Back to Africa, koji je ​​za klijenta Black & Abroad radila agencija FCB / Six Toronto. Rad je pomogao da se preoblikuje način na koji ljudi razmišljaju o Africi, stvarajući platformu koja se bori protiv mržnje i uvreda na račun rase povezanih sa frazom „vrati se u Afriku“.


U kategoriji Creative Strategy Lions, koja slavi ideje iza ideja i način na koji strateško planiranje može redefinisati brand, prijavljeno je 848 radova i dodeljeno 22 lava: 1 Grand Prix, 3 zlata, 7 srebra i 11 bronzi.

Grand Prix osvojila je kampanja The E.V.A. Initiative koju je za Volvo Cars radila agencija Forsman & Bodefors iz Gothenburga. Cilj kampanje je unapređenje rodne jednakost i sigurnost u automobilima, a u sklopu nje Volvo je podelio svoja istraživanja sa drugim proizvođačima automobila kako bi proizvodili sigurnije automobile.


U kategoriji Direct Lions pristiglo je 2.005 prijava, a dodeljena su 42 lava: 1 Grand Prix, 5 zlata, 12 srebra i 24 bronze.

Grand Prix je osvojila kampanja The Whopper Detour koju je za Burger King radio FCB New York.

Media Lions kategoriji prijavljeno je 2.196 radova i dodeljeno 65 lavova: 1 Grand Prix, 7 zlata, 20 srebra i 37 bronzi.

Grand Prix je osvojio projekat Air Max Graffiti Stores, agencije AKQA, São Paulo, za Nike.

U PR Lions kategoriji pristiglo je 1.857 prijava i dodeljeno je 55 lavova: 1 Grand Prix, 6 zlata, 22 srebra i 26 bronzi.

Scholz & Friends Berlin odnio je Grand Prix sa projektom The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination koji su radili za klijenta The Female Company.


Social & Influencer Lions primljeno je 1519 prijava a dodeljeno 47 lavova: 1 Grand Prix, 7 zlata, 14 srebra i 25 bronzi.

Keeping Fortnite Fresh koji je za Wendy’s radila agencija VMLY & R Kansas City osvojila je Grand Prix u ovoj kategoriji.

About urednik

Još novosti

WARC Globalni trendovi u oglašavanju

Rast oglašavanja u društvenim medijima prepolovio se tokom prošle godine. Facebook je u potrazi za …