Home / Aktivnosti / Cannes Lions 2019 – Proglašeni pobednici prvog dana festivala

Cannes Lions 2019 – Proglašeni pobednici prvog dana festivala

Pobednici na Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions, u kategorijama Health & Wellness, Pharma, Design, Outdoor i Print & Publishing Lions, proglašeni su prvog dana festivala.

Ukupno 1.186 prijava iz 52 zemlje prijavljeno je u Health & Wellness Lions kategoriju, a 33 rada su osvojila Lavove: 1 Grand Prix, 5 zlata, 10 srebra i 17 bronzi.

Grand Prix osvojio je McCann, Tel Aviv za Ikeinu kampanju “ThisAbles”, gde je ovaj lanac proizvođača nameštaja stvorio dodatke za postojeće proizvode kako bi ih učinio pristupačnijim osobama s invaliditetom.


U kategorijij Pharma Lions prijavljeno je 363 rada iz 23 zemlje, 11 je nagrađeno lavovima – 1 Grand Prix, 2 zlata, 3 srebra i 5 bronzi.

McCann Health iz Šangaja primio je Grand Prix za “Breath of Life“, dijagnostički alat napravljen za farmaceutsku kuću GSK Glaxosmithkline.


Lions Health Grand Prix for Good ove godine nije dodeljen.

U kategoriji koja slavi vizualno umeće, Design Lions, prijavljeno je 1.469 prijava iz 65 zemalja, a dodeljeno je 47 lavova: 1 Grand Prix, 6 zlata, 16 srebra i 24 bronze.

Google Creative Lab, New York, osvojio je Grand Prix za ‘Creatability’ projekat, koji istražuje kako kreativni alati – crtanje, muzika i sl. – mogu biti dostupniji putem weba i AI tehnologija.


Za Outdoor Lions kategoriju pristiglo je ukupno  2.389 prijava iz 66 zemalja, 65 kampanja osvojilo je lavove. Žiri je dodelio 1 Grand Prix, 10 zlata, 20 srebra i 34 bronze.

Wieden + Kennedy Portland osvojio je Grand Prix za ‘Nike Dream Crazy | Colin Kaepernick, nastavak ‘Just Do It’ kampanje za Nike u kojoj je centralnu ulogu uzeo Colin Kaepernick.

Kada je u pitanju najbolje od kreativnosti u printu, od 1.252 prijava iz 62 zemlje koje su se takmičile u Print & Publishing Lions, dodeljena su 32 lava: 1 Grand Prix, 6 zlata, 7 srebra i 18 bronzi.

Grand Prix u ovoj kategoriji otišao je u UAE, gde je Impact BBDO, Dubai napravio projekat “Blank Edition” za vodeće libanske dnevne novine, An-Nahar, izdanje je napravljeno kao oblik protesta protiv političke situacije u Libanu.

Dodeljene su i posebne nagrade:

Cannes Lions Healthcare Network of the Year otišao je u: 1. mesto McCann Health2. mesto FCB Health3. mesto Havas Health & You.

Cannes Lions Healthcare Agency of the Year1. mesto McCann Health, Šangaj; 2. mesto Area 23, dio FCB Health Network, New York; i 3. mesto Havas Lynx, Manchester.

About urednik

Još novosti

Na Weekendu u Rovinju dodeljene sedme po redu SoMo Borac nagrade

Pred prepunom, najvećom dvoranom Weekenda, po sedmi put dodeljene su SoMo Borac nagrade koje prepoznaju najbolje …