Home / Aktivnosti / Cannes Lions 2019: sinoć dodeljene nagrade u kategorijama Communication, Experience, Impact i Innovation

Cannes Lions 2019: sinoć dodeljene nagrade u kategorijama Communication, Experience, Impact i Innovation

FCB New York sinoć je osvojio drugi Grand Prix za The Whopper Detour. Dodeljena je i Nagrada za osobu godine u industriji zabave, koju je osvojio producent Lorne Michaels.

Najzanimljivije detalje četvrtog dana Međunarodnog festivala kreativnost Kanski lavovi 2019 možete pogledati na snimku:

U kategoriji Brand Experience & Activation Lions (Experience Track), ukupno je prijavljeno 2.532 rada, 70 je osvojilo lavove: 1 Grand Prix, 9 zlata, 23 srebra i 37 bronzi.

Grand Prix osvojio je McCann New York za kampanju Changing The Game, koju su radili za Microsoft Xbox.

Od 300 prijavljenih radova u Creative eCommerce Lions (Experience Track), žiri je odabrao 9 pobednika: 1 Grand Prix, 1 zlato, 2 srebra i 5 bronzi.

RBK Communication, Stockholm, osvojio je Grand Prix za Do Black – The Carbon Limit Credit Card za Doconomy, prvu kreditnu karticu na svetu koja korisnicima pomaže da se informišu o sopstvenom uticaju na klimu i omogućava da se ispune ciljevi smanjenja potrošnje CO2 kako bi se zaštitila planeta.


U kategoriji Lions Creative Effectiveness (Impact Track) prijavljeno je 227 radova. Žiri je dodelio 12 lavova: 1 Grand Prix, 3 Gold, 3 Silver, 5 Bronze Lions.

Grand Prix osvojio je Marcel Paris za maloprodajni lanac Carrefour, koji je prekršio zakon, kako bi ga promenio, sa svojom Black Supermarket’ trgovinom koja je prodavala ilegalno voće i povrće, istovremeno se boreći za biodiverzitet.


U kategoriju Innovation Lions (Innovation Track) prijavljeno je 187 radova, a žiri je dodelio 7 lavova: 1 Grand Prix, 1 zlato, 2 srebra i 3 bronze.

Grand Prix dodeljen je agenciji Area 23, deo FCB Health mreže, za “See Sound” projekat za Wavio.


Mobile Lions (Communication Track) kategorija primila je 866 prijava, a dodeljeno je 42 lava: 1 Grand Prix, 10 zlata, 11 srebra i 20 bronzi.

FCB New York osvojio je drugi Grand Prix za Whopper Detour za Burger King, koji je ranije osvojio Grand Prix u Direct Lions kategoriji.


Radio and Audio Lions  (Communications Track), prijavljeno je 996 radova, a nagrađeno je 34: 1 Grand Prix, 4 zlata, 9 srebra i 20 bronzi.

360i, New York osvojila je Grand Prix za rad Westworld: The Maze, interaktivnu Alexa igru koju su radili za HBO.

About urednik

Još novosti

Na Weekendu u Rovinju dodeljene sedme po redu SoMo Borac nagrade

Pred prepunom, najvećom dvoranom Weekenda, po sedmi put dodeljene su SoMo Borac nagrade koje prepoznaju najbolje …