Wednesday , November 14 2018
Home / Aktivnosti / Cannes Lions Festival objavio izveštaj kreativnosti na globalnom nivou za 2018. godinu

Cannes Lions Festival objavio izveštaj kreativnosti na globalnom nivou za 2018. godinu

Apple je po prvi put u Top 20 klijenata, a čak devet novih agencija su na listi Top 20 nezavisnih agencija.

Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, objavio je godišnji izveštaj kreativnosti na globalnom nivou koji pruža detaljnu analizu i plasman sa takmičenja iz 2018. godine. Plasmani, koje potvrđuje PwC, rezultat su rigoroznog procesa, prijava sa globalnog nivoa i odluka elitnog žirija, a upoređuju nagrade sa Lions takmičenja, brendova, geografskih lokacija i individualnih dostignuća, i na taj način pružaju sveobuhvatni uvid u razvoj i stanje industrije.

Izveštaj pokazuje da se najviše promena dogodilo u Top 20 nezavisnih agencija počevši sa agencijom Jung von Matt Hamburg, koja prošle godine nije uspela da se uvrsti u Top 20, a ove godine je pomerila Droga5 New York sa prvog mesta. Wieden+Kennedy London vratili su se na treće mesto, mada se od 2015. godine nisu uopšte pojavljivali na skali, dok se Mother London plasirala na peto mesto, nakon što ih dve godine nije bilo u top 20.

U Top 20 uvrstilo se impresivnih devet novih agencija – JohnXHannes New York, N=5 Amsterdam, Cummins&Partners Sydney, BBC Creative London, 23 Stories x Condé Nast New York, Eleven San Francisco, King James Group Cape Town, DUDE Milan i History Will Be Kind Sydney.

Mars je zadržao mesto kao klijent sa najvećim brojem nagrada, dok je Apple Inc. ostvario najbolju godinu do sada, plasirajući se po prvi put u Top 20 klijenata na treće mesto sa 25 lavova i dva Grand Prixa i osvojivši prvo mesto u kategoriji Consumer Electronics.

Kratka verzija izveštaja kreativnosti na globalnom nivou koja sadrži Top 5 plasmana za 2018 i Top 3 plasmane za prethodne tri godine, dostipna je na linku. Puna verzija, koja uključuje Top 20 plasmana za 2018. godinu i za prethodnih pet godina i prošireni prikaz izvedbi na geografskim i regionalnim nivoima, dostupna je uz registraciju na novi digitalni izvor Cannes Lionsa, The Work . Članovi koji su već registrovani na The Work kao deo njihovog paketa dobit će e-mail sa linkom za preuzimanje.

Izvor: Hura.hr

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …