Wednesday , November 14 2018
Home / Aktivnosti / Citroen kreirao naočare koje leče bolest kretanja

Citroen kreirao naočare koje leče bolest kretanja

Agencija BETC Traction oslonila se na tradiciju proizvođača automobila Citroen poznatog po udobnim automobilima, kako bi stvorila proizvod koji će putovanja učiniti što prijatnijim.

Tako je rođen Seetroen, prve naočare protiv bolesti kretanja. Bolest kretanja je vrlo uobičajeni problem koji hronično utiče na više od 30 miliona ljudi u Evropi, dok jedna od tri osobe osete simptome ove bolesti barem jednom u životu.

Bolest kretanja, sindrom loše adaptacije na pokret (engl. Motion Sickness), kinetoza (lat. cinetosis), morska bolest je uobičajeni i normalni poremećaj u organizmu, različitog intenziteta, koji je izazvan kretanjem tela.

Karakteriše se pojavom neprijatnih simptoma kao što su mučnina, vrtoglavica i povraćanje, a u težim oblicima malaksalošću, pojavom hladnog znoja i padom krvnog prtiska. Može se javiti za vreme putovanja raznim prevoznim sredstvima, kao što su automobil, autobus, voz, avion ili brod. Neke osobe simptome kinetoza mogu imati samo u jednoj vrsti prevoznog sredstva, na primer automobilu, dok u ostalim prevoznim sredstvima putuju bez poteškoća

Imajući ovo u vidu Tracton i Citroen stvorili su jedinstven, koristan, prilično interesantan predmet, koji će se u početku prodavati u ograničenim količinama, u lifestyle butiku ovog brenda.

Bolest kretanja nastaje kada mozak iz sistema za ravnotežu smeštenog u unutrašnjem uhu prima drugačije nadražaje od ostalih receptora, naročito vidnih. To se dešava kad se nejednoliko krećemo, a te stalne promene kretanja u obliku ljuljanja, poskakivanja, ubrzavanja i usporavanja ne možemo videti već ih samo osećamo.

Naočare Seetroen koriste Boarding Ring tehnologiju – patentirani i testirani medicinski uređaj sa velikom stopom efikasnosti, razvijen od strane francuskog startupa. Tečnost u boji se kreće u prstenovima postavljenim unutar naočara u prednjem smeru (desno-levo) i u sagitalnom smeru (napred-nazad). Tako se stvara horizont čime se sinhronizuje vid i unutrašnje uho, i reguliše se bolest kretanja za manje od 10 minuta u 95% slučajeva.

Kada je u pitanju dizaj proizvoda, Traction se udružio sa pariskim dizajn studiom 5.5, koji se potrudio da dizajn bude u skladu sa zabavnim, jednostavnim i ergonomskim kodovima brenda.

Izvor: media-marketing.com

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …