Home / Novosti i blog / Vesti iz regiona i sveta / Da li su PR menadžeri zaista prepreka na putu efikasne komunikacije?

Da li su PR menadžeri zaista prepreka na putu efikasne komunikacije?

Financial-TimesSVET – Ovo je priča iz Los Anđelesa koju vrlo lako možemo preneti na naše prostore. Brojni novinari smatraju PR menadžere kao prepreku na putu do željenog sagovornika i izvora informacija.

Ova prepreka vrlo je pismena, vešto barata rečima i rečenicama, no svejedno je smetalo koje “prodaje maglu” i udaljava novinara od istine. Istovremeno, često je puna sebe. To tvrdi i novinarka Financial Timesa Emma Jacobs koja je u martovskom izdanju „Free publicity with no PR’s“ opisala svoja iskustva s PR menadžerom jednog direktora i zatim svoja iskustva proširila na čitavu struku.

Na njen tekst reagovao je Richard Edelman, direktor agencije Edelman, koji je u tri tačke sažeo suštinu odnosa s javnošću. Novinarka s njim nije htela da priča preko telefona, ali je „razveselila reakcija“.

Tekst Richarda Edelmana pročitajte na blogu ove agencije.

About urednik

Još novosti

Zašto je PR najvažniji u upravljanju brendom?

Veliki broj najviših rukovodilaca i direktora u kompanijama slažu se u jednom: ako nemate savetnika …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *