Home / Aktivnosti / DRUŠTVO SRBIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU DODELILO GODIŠNJE NAGRADE

DRUŠTVO SRBIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU DODELILO GODIŠNJE NAGRADE

Represent Communications proglašena je za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za 2017. godinu. Ovu odluku doneo je stručni žiri Društva Srbije za odnose s javnošću koji je sinoć na 21. tradicionalnom PRijemu nagradio najbolje agencije, projekte, inicijative, pojedince, i kampanje za prethodnu godinu.

Na ovogodišnji konkurs stiglo je 67 prijava u 13 kategorija, dok je o najboljima odlučivalo 13 eminentnih stručnjaka iz oblasti komunikacija, na čelu sa Nikolom Papkom.

,,Cilj nagrađivanja PR agencija i stručnjaka jeste da se na najbolji način doprinese razvoju struke. Društvo Srbije za odnose s javnošću je jedino nacionalno PR udruženje koje prolazi kroz iste izazove kao i sama struka i društvo u celini. Digitalna transformacija jeste jedan od najvećih izazova, i ne samo to, dešava se svojevrsna fuzija komunikacija i marketinga u jednu formu u kojoj treba da pronađemo pravo mesto i balans za sve ono što profesionalno radimo”, rekao je Dušan Stojaković, potpredsednik Društva Srbije za odnose s javnošću, na svečanoj dodeli nagrada.


Pored priznanja za najbolju agenciju godine, Represent Communications je, takođe, osvojio nagradu u kategoriji korporativne komunikacije za velika preduzeća u projektu promocije održivog razvoja kompanije Hemofarm, kao i nagradu za korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeća.

Takođe, agenciji Represent Communications pripalo je PRiznanje u kategoriji komunikacija društveno- odgovornih projekata.

Za najbolji brend PR proglašena je kampanja agencije New Moment New Ideas za modni brend ”H&M”. New Moment New Ideas odnela je i nagradu u kategoriji najbolje implementirana internacionalna kampanja za Tuborg Open, kao i specijalnu nagradu za projekat The one book for peace.


Nagrada u oblasti internih komunikacija pripala je Erste banci za projekat ”Digitalni izazov”.
Lazaru Boškoviću, stručnjaku za marketing i odnose sa javnošću, uručena je specijalna nagrada “Srđan Đurić” za sveukupni doprinos profesiji.

Dodeljene su, takođe i sledeće nagrade:

U kategoriji PR komunikacije u integrisanim kampanjama nagrada je pripala Beogradskoj Filharmoniji za kampanju Filharmonijski piknik.

Dobitnik u kategoriji komunikacije u neprofitnom sektoru je agencija Havas Media Adriatic za projekat Gradske face. Nagradu za kategoriju komunikacija u javnoj upravi zauzimaju agencija Homepage i Ministarstvo pravde Republike Srbije za inicijativu Isključi nasilje, dok je nagradu za upotrebu digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji dobila agencija Executive group za kampanju Prvomajski Live Lav pivo.

About urednik

Još novosti

25. Golden Drum festival predstavlja Golden Drum izveštaj za 2018.

Golden Drum izveštaj za 2018. godinu prikuplja najznačajnije momente sa jubilarnog, 25. izdanja Golden Drum …