Home / Aktivnosti / DRUŠTVO SRBIJE ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU DODELILO NAGRADE NAJBOLJIMA U STRUCI

DRUŠTVO SRBIJE ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU DODELILO NAGRADE NAJBOLJIMA U STRUCI

Petak, 26. maj 2017. Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative u 2016. godini, na tradicionalnom, 20. po redu godišnjem PRijemu koji je održan Klubu Easy.

Ove godine na adresu Društva stiglo je 67 prijava, u 11 kategorija, proglašene su Agencije godine i dodeljena dva specijalna priznanja.

Glavnu nagradu za PR Agenciju godine u kategoriji velikih agencija, dobila je Agencija New Moment, dok je u kategoriji malih i srednjih agencija, nagrada pripala Agenciji New Media Team.

Nagrada za komunikatora godine pripala je Miodragu Majiću, dok je nagradu za najbolji akademski rad dobio Momčilo Cebalović.

Stručni žiri, na čelu sa Nikolom Papkom, dodelio je priznanja i sledećim projektima agencija i kompanija:

U kategoriji korporativne komunikacije – za velika preduzeća dobitnik nagrada je agencija New Moment New Ideas Company sa projektom „Huawei, Be Present“ rađen za kompaniju Huawei.

U kategoriji korporativne komunikacije – za mala i srednja preduzeća dobitnik nagrade je kompanija keramika Kanjiža sa projektom „Ko ima najbolje pločice?“

Dobitik nagrade kategoriji interne komunikacije je Banca Intesa sa projektom „BIB bend svira za decu“ a nagradu u kategoriji PR komunikacije u integrisanim kampanjama odnela je agencija New Media Team sa projektom „Promocija UEFA futsal euro 2016“.

Agencija New Moment New Ideas Company je pobednik i u kategorijama Brend PR za projekat “Štark Deda Mraz“ , u kategoriji komunikacije društveno odgovornih projekata za projekat „Trka za mir“ , u kategoriji komunikacije u neprofitnom sektoru za projekat „ Čuvaj mi mesto“, kao i u kategorijama najbolje implementirana internacionalna“Sat za našu planetu WWF” i komunikacija u javnoj upravi za projekat „80 rođendan Beo Zoo Vrta“.

McCann Beograd i I&F McCann grupa su dobili nagradu u kategoriji upotrebe digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji za projekat „Art, najveća virtuelna izložba svih vremena“

Ovogodišnje priznanje slavi jubilej, dvadeset godina nagrađivanja najboljih projekata i pojedinaca iz oblasti odnosa s javnošću. Kada se 1997. godine grupa entuzijasta, profesionalaca sastala u maju mesecu na godišnjem skupu (tada jugoslovenskih) stručnjaka za odnose s javnoscu u Klubu Univerziteta u Beogradu, postavljeni su temelji današnjeg priznanja. Sam naziv ove reči PR i Znanje najbolje odražava smisao i značaj ove nagrade. Zanimljivo je istaći da su u mnogim susednim zemljama ovakvi oblici dodela priznanja u oblasti odnosa s javnošću, nastali tek godinama nakon toga.

Listu finalista ovogodišnje dodele nagrada, možete pogledati na sajtu:

http://pr.org.rs/odabrani-finalisti-za-prijem2017/

About urednik

Još novosti

Održana deveta međunarodna konferencija PRilika2017

Jedna od najpopularnijih stručnih konferencija u regionu, PRilika, koju, ove godine deveti put, organizuje Društvo …