Home / Aktivnosti / Effie Awards Europe 2019 odabrao 36 finalista

Effie Awards Europe 2019 odabrao 36 finalista

Kampanje iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Nemačke, Slovenije, Španije, Švajcarske, Ukrajine i Velike Britanije takmičiće će se za prestižnu titulu najefikasnijih evropskih marketinških projekata.

Žiri prvoga kruga, odabrao je 36 kampanja koje će se takmičit za prestižne nagrade takmičenja Effie Awards Europe 2019. Effie Europe godišnje je takmičenje koje nagrađuje najefikasnije međunarodne komercijalne komunikacijske kampanje u Evropi. Simbol je marketinškog kvaliteta i efikasnosti i slavi partnerstvo klijenata i agencija. Projekti koji su se plasirali u finale radovi su agencija iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Nemačke, Slovenije, Španije, Švajcarske, Ukrajine i Velike Britanije. Listu svih finalista možete pronaći na linku.

Žiri je sačinjen od predstavnika klijenata i agencija: žirijem su predsedavali Bastien Schupp (Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication, Groupe Renault) i Harjot Singh (Chief Strategy Officer, McCann Worldwide). Žiri drugoga kruga sastaće se 26. i 27. juna kako bi se ocenile kampanje koje su ušle u uži izbor. Okupiće se gotovo 40 predstavnika evropske industrije iz 17 zemalja koji će odlučivati o ovogodišnjim pobednicima. Popis članova žirija drugog kruga možete pogledati na linku. Pobednici će biti proglašeni na svečanoj dodeli u Briselu 15. oktobra 2019, više informacija o dodeli možete pronaći na www.effie-europe.com.

Podsećamo, da su još uvek aktualne prijave za posebne ovogodišnje kategorije. Best of the Best Europe odaje priznanje najefikasnijim marketinškim poduhvatima u Evropi,  mogu se prijaviti svi projekti koji su osvojili Grand Prix i/ili zlatni Effie u Evropi 2018. godine. Kategorije Positive Change Brands objedinjuju želju za prepoznavanjem brendova sa marketinškim programima koji su uticali na javnost u aspektima donošenja odluka o ekološkoj održivosti ili su razvili ekološki održive proizvode i usluge. Uvedena je još jedna kategorija – Marketing & Business Solutions – koja će nagrađivati akcije i poslovne ideje koje su imale izrazito pozitivan uticaj na marketinško pozicioniranje brenda, proizvoda ili usluge, više informacija možete pronaći na linku. Rok za prijave je 31. jul,  finalisti ovih kategorija biće proglašeni u septembru.

Takmičenje Effie Awards Europe organizuje EACA (European Association of Communications Agencies) uz podršku Facebooka, Googlea, EDAA-e (European Interactive Digital Advertising Alliance), organizacije The European Publishers’ Council, WARC-a, platforme Adforum.com, Procter & Gamblea, Nielsena, creativebriefa i Viva Xpress Logisticsa.

Izvor: HURA

About urednik

Još novosti

Nordeus, Vega IT, Catalyst, Vivify Ideas, Infostud i Srpski filantropski forum govore o svojim praksama društvene odgovornosti.

Poslovi Infostud u saradnji sa Catalyst Balkans odlučili su da organizuju Meetup na temu CSR-a …