Home / Aktivnosti / Evropski komunikacioni monitor 2019 – Spreading the word in Serbia

Evropski komunikacioni monitor 2019 – Spreading the word in Serbia

Evropska asocijacija za obrazovanje i istraživanje u oblasti odnosa sa javnošću (EUPRERA) pokrenula je svoju godišnju anketu o statusu i budućnosti strateške komunikacije. Stručnjaci iz oblasti komunikacija širom Evrope su pozvani da učestvuju u anketi, koja je dostupna na www.communicationmonitor.net do 8. marta.

Evropski komunikacioni monitor, koji je sada u svojoj trinaestoj godini, bavi se aktuelnim temama kao što su poverenje i autentičnost u odnosima s javnošću, kako veštačka inteligencija utiče na komunikaciju, kao i nove oblike stvaranja i distribucije sadržaja. Istraživanje će identifikovati karakteristike odeljenja za komunikaciju i istražiti zajedničke karakteristike i razlike širom Evrope. Poređenja između zemalja i reperi različitih tipova organizacija (privatna i akcionarska društva, neprofitne, vladine, agencije, itd.) učiniće će rezultate relevantnim za svakoga na terenu.

Učesnici će imati priliku da odgovore na ove i mnoge druge teme i podele svoja iskustva kako bi izgradili sažetu sliku rastuće discipline. Svaki učesnik će dobiti kompletan izveštaj o rezultatima i biti prijavljen u nagradnoj igri za 5 Kindle Paperwhite E-čitača.

Evropski komunikacioni monitor vode profesori sa renomiranih univerziteta u okviru Evropske asocijacije za obrazovanje i istraživanje odnosa sa javnošću (EUPRERA), zajedno sa Evropskom asocijacijom direktora komunikacija (EACD), koju podržava PRIME Research – kompanija Cision, i Fink & Fuchs.

Sa više od 21.000 učesnika iz više od 40 zemalja do sada, godišnji European Communication Monitor je najveće empirijsko istraživanje u upravljanju komunikacijama i odnosima sa javnošću širom sveta. Studija se sprovodi u naučne svrhe. Učesnici će ostati anonimni. Rezultati će biti predstavljeni na Evropskom samitu o komunikacijama u Berlinu krajem maja 2019. godine i na konferencijama širom sveta nakon toga.

Kontakt: Dr Danijela Lalić

About urednik

Još novosti

PRIZNANJE 2019 – Kategorija “Velika PR agencija godine”

Konkurs Društva Srbije za odnose s javnošću za prijavu radova za ovogodišnju 22. po redu …