Saturday , September 23 2017
Home / Aktivnosti / Global PR Summit Belgrade: Globalni marketinški stručnjak Tim McLoughlin predstavlja pet marketinških saveta

Global PR Summit Belgrade: Globalni marketinški stručnjak Tim McLoughlin predstavlja pet marketinških saveta

Tim McLoughlin, Head of Social Media, kompanije Hotels.com biće jedan od glavnih spikera na najinovativnijem internacionalnom PR događaju, Global PR Summit, 1. i 2. Juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Pre nego što se pridružio kompaniji Hotel.com kao Head of Social Media, Tim je bio na čelu odeljenja društvenih medija kompanije Saatchi & Saatchi, gde je vodio strategije brendova Toyota i Visa, uspešno spajajući kreativne ideje sa efektnom egzekucijom. Tim je pasionirani ljubitelj promena, kojim tehnologija menja ljudsko ponašanje i angažovanje potrošača u korelaciji sa brendovima, politikom, sportom.

Kao politički bloger, redovno komentariše teme iz oblasti politike, kako na radiju tako i na televiziji, jednom prilikom u javnosti nazvan je najpametnijim čovekom u Britaniji.

Pitali smo Tima da podeli pet značajnih saveta u oblasti PR-a i društvenih medija:

  1.        “Razmišljajte kao potrošač – kreirajte kampanje koje imaju smisla za potrošače na prvom mestu.”
  2.        “Jednostavnost – uradite jednu stvar i uradite je najbolje moguće, ne pokušavajte da radite više stvari u isto vreme, jer će to zbuniti vašeg potrošača i umanjiti snagu vaše poruke.”
  3.        “Balansirajte kreativu sa distribucijom – kreativa i mediji su jednaki partneri u isporuci uspeha.”
  4.        “Budite kreativni u targetiranju – danas imamo više podataka o potrošačima nego ikad, iskoristite tu prednost i otvorite moćne mogućnosti.”
  5.        “Važnost merenja – merite, ali neka merenje uvek bude jednostavno i sa ciljem da prati performanse, nasuprot prodaje i brend metrike, nezavisno od platforme na kojoj vodite kampanju.

Ne propustite jedinstvenu priliku da upoznate Tima i još dvanaest internacionalnih PR gurua kompanija SAP, Unilever, P&G, Weber Shandwick, Microsoft i Rolls Royce Motor Cars – obezbedite vašu kartu već danas na najvećem okupljanju globalnih stručnjaka u oblasti odnosa s javnošću i društvenih medija, Global PR Summit Belgrade, kliknite ovde: http://www.thepworld.com/event/global-pr-summit-belgrade

 

About urednik

Još novosti

Raspisan tender za program Superste.net

Društveno odgovorno poslovanje je, za Erste Banku, strateški okvir poslovanja i deo korporativne filozofije. Delujući …