Saturday , September 22 2018
Home / Aktivnosti / Globalni oglašivači očekuju povećanje budžeta u 2019.

Globalni oglašivači očekuju povećanje budžeta u 2019.

Sektori tehnologije, energetike, finansijskih usluga i zdravstva najoptimističniji su kada je u pitanju rast njihovih budžeta za marketing u narednih 12 meseci, navodi se u istraživanju koje je sproveo Dentsu Aegis Network, a u kojem je anketirano više od 1.000 direktora marketinga širom sveta.

Kada je u pitanju tehnološki sektor, Dentsu Aegis Network CMO Survey 2018. otkriva da više od tri četvrtine direktora marketinga smatraju kako će njihovi budžeti rasti, a 31% njih predviđa da će povećanja biti viša od 5%.

Slično tome, u finansijskim uslugama, 26% direktora marketinga predviđa rast za više od 5%, dok 43% prognozira povećanje do 5%.

Uprkos optimizmu oko budžeta, širi poslovni fokus na strateški pristup marketingu i dalje je jedan od izazova, pri čemu se 48% direktora marketinga bori za osiguranje dugoročnih ulaganja kako bi isporučili svoje strategije, dok četvorica od 10 direktora marketinga kažu da nemaju dovoljno kontrole nad digitalnim investicijama ili programima širom kompanije.

Više informacija mođete pronaći na linku.

Izvor: Marketingmreza

Foto: Pixabay

About urednik

Još novosti

#KAKTUS2018: Festival integrisanih komunikacija

Marketing mreža 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizuje četvrti po …