Saturday , September 22 2018
Home / Aktivnosti / Google pravi korake u 50 milijardi dolara vrednom tržištu mobilnih igara

Google pravi korake u 50 milijardi dolara vrednom tržištu mobilnih igara

Google i kompanija Unity najavili su saradnju u sklopu koje će Google svojim oglašivačima ponuditi pristup mreži Unity-a koja dopire do 1,5 milijardi uređaja širom sveta.

Oglašivači koji koriste AdMob, Google-ovu platformu za mobilne oglase, sada se mogu direktno oglašavati u igrama koje je razvila kompanija Unity Technologies nakon što su ove dve kompanije ušle u strateško partnerstvo.

Nakon višegodišnje saradnje kako bi se osigurala neophodna integracija oglašivačkih tehnologija, Google i Unity najavili su nedavno da su sada u mogućnosti da ponude Google-ovim oglašivačima pristup mreži kompanije Unity koja doseže 1,5 milijardi uređaja širom sveta.

Prema zajedničkoj izjavi, oglašivačka platforma Unity-a poslužuje više od 9,4 milijardi pojavljivanja oglasa mesečno, a njihova globalna baza korisnika provodi gotovo devet milijardi minuta svakog dana igrajući mobilne igre ove kompanije.

Osim toga, u izjavi se dodaje da Unity dosledno postiže ocenu od 97,8% kada su u pitanju stope vidljivosti oglasa, tj. “daleko iznad” standarda za aplikacije od 54,7%. Kako bi se olakšala nova ponuda, Google će takođe dodati Android i iOS u svoju Universal Apps mrežu za kampanje.

„Google je predan pomaganju napretka ekosistema mobilnih uređaja, a već nekoliko godina sarađujemo sa Unity-om na ovoj integraciji u oglašavanju, što je ključni primer kako omogućavamo oglašivačima bolji doseg korisnika širom sveta“, rekla je Sissie Hsiao, potpredsednica za mobilno oglašavanje u Googleu.

„Posebno smo uzbuđeni zbog povezivanja oglašivača sa novim igračima putem oglašivačkih iskustava gde je korisnik na prvom mestu, i gde nagrade kao što su novi nivoi ili dodatna pojačanja nadopunjuju njihovo iskustvo igranja,“ dodala je ona.

U razgovoru za CNBC, Hsiao je također rekla da na igre otpada svako treće preuzimanje neke aplikacije, te je podvukla kako mobilne igre zadovoljavaju tri ključna pitanja oglašivača.

„Na kraju krajeva, oglašavaču je bitan učinak njihovog oglašavanja, briga o sigurnosti brenda i doseg,“ rekla je ona te dodala, „Iz perspektive oglašivača, mobilno igranje ispunjava sve te tri stvari.“

CNBC je takođe naveo istraživanja Newzooa i Google-a, koja su krajem prošle godine procenila da će industrija mobilnih igara vrediti 50,4 milijarde dolara u 2017. godini.

Istraživanje je takođe pokazalo da u SAD-u žene predstavljaju gotovo polovinu (49%) svih mobilnih igrača, dok dve trećine (65%) američkih žena u dobi od 10 do 65 godina igra mobilne igre.

Odvojena istraživanja iz Unitya pokazala su da je 71% korisnika otvoreno za primanje oglasa u zamenu za plaćanje pretplate.

Izvor: WARC, Media-marketing

Foto: Pixabay

About urednik

Još novosti

#KAKTUS2018: Festival integrisanih komunikacija

Marketing mreža 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizuje četvrti po …