Home / Aktivnosti / Gotovo 1200 kreativnih ideja iz 28 zemalja takmičiće se za Golden Drum nagrade ove godine

Gotovo 1200 kreativnih ideja iz 28 zemalja takmičiće se za Golden Drum nagrade ove godine

Ovogodišnje prijave ocenjivaće dva žirija sastavljena od 22 vrhunska međunarodno priznata stručnjaka iz kreativne industrije.

Jubilarni 25. međunarodni festival kreativnosti Golden Drum, koji će se održati od 17. do 19. oktobra 2018. godine u Portorožu, Slovenija, dobio je kreativne ideje iz 28 zemalja koje će se takmičiti za ovogodišnje nagrade. Finalisti će biti poznati u sredu, 17. oktobra 2018, dok će pobednici biti objavljeni u petak, 19. oktobra 2018. godine tokom ceremonije nagrada Golden Drum-a sa početkom u 20.30 sati.

Od 28 zemalja koje se takmiče ove godine, Rumunija je dostavila najveći broj prijava – 188 (165% više nego prošle godine), a sledi je Ruska federacija sa 149 prijava. Najveći rast prijavljenih radova zabeležen je iz Makedonije, koja je poslala 600% više radova u odnosu na 2017. Po prvi put u istoriji Golden Druma, na spisku zemalja koje imaju pravo učestvovanja na festivalu su Španija i Portugal.

25. Golden Drum ove godine donosi mnoge novosti u takmičarskom programu. „Takva radikalna promena bila je odvažna za nas, ali agencije su prihvatile izazov i poslali su i više radova nego što smo očekivali. Oni zaista brinu o poslovanju, ali ne žele business as usual“, izjavio je Stojan Pelko, potpredsednik takmičarskog odbora Golden Druma, koji je pomogao da se takmičenje redefiniše ove godine.

Ove godine će se za Golden Rose Award takmičiti 196 različitih agencija koje su prijavile svoje kreativne radove, 28 različitih agencijskih mreža će se takmičiti za Golden Net Award, a 103 nezavisne agencije za Golden Dragon Award.

Najviše prijava u WHAT sekciji prijavljeno je u grupama F Reach (13,25%), H Craft (12,45%) i A Film (8,94%), dok je u sekciji WHY vodeća grupa Z Social good (9,54%), a slede je grupe V Entertainment (6,43%) i S Activation (5,93%).

Young Drummers takmičenje primilo je 172 plakata od mladih kreativaca, a tema ove godine je jačanje brenda grada Pirana – Tartinijevog grada.

Mojca Briščik, predsednica Golden Drum festivala, objasnila je: „Izuzetno smo zadovoljni rezultatom, budući da vidimo rast u konkurenciji Young Drummers, dok su prijave za glavno takmičenje ostale na prošlogodišnjem nivou, bez obzira na ekonomske poteškoće na turskom tržištu, koja je uvek imala snažno prisustvo na festivalu. Među ostalima, ove godine još nekoliko mreža i zemalja takmiče se za prestižne nagrade. Verujem da će ovogodišnji žiri sigurno imati težak posao pred sobom.“

Ovogodišnje prijave ocenjivaće dva žirija sastavljena od 22 vrhunska međunarodno priznata stručnjaka iz kreativne industrije. Dušan Drakalski, glavni kreativni direktor za Evropu u Ray Productions, predsednik je WHAT žirija, dok je Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor za McCann Worldgroup i predsednik Evropskog veća za kreativno liderstvo, na čelu WHY žirija. Prijave na Young Drummers takmičenju ocenjivaće posebni žiri sa 5 članova, na čelu sa Josefine Richards, kreativnom direktorkom agencije INGO Stockholm.

Više o Golden Drum festivalu pronađite na adresi www.goldendrum.com.

Foto: Promo

Izvor: Promo

About urednik

Još novosti

#NEŽELJENA na Eurobestu osvojila Grand Prix for Good!

EUROBEST, kao jedan od najvaznijih advertajzing festivala, donosi nove nagrade za #NEŽELJENU, kampanju koju su …