Home / Aktivnosti / Imago Ogilvy i slovenačka Agencija 101 osvojili bronzani Clio Awards

Imago Ogilvy i slovenačka Agencija 101 osvojili bronzani Clio Awards

Clio Awards je najcenjeniji festival oglašavanja u Americi, a nakon Lava iz Kana, njegova statua predstavlja jednu od najvažnijih nagrada u struci.

Nakon brojnih nagrada na festivalima oglašavanja u Evropi i na Dalekom istoku, Imago Ogilvy je za rad Dear Mr. President, koji je osmislio za Janu, nagrađen Broncom i na prestižnom američkom festival Clio Awards.

Priča o pismu napisanim Klepetanovim perom, koje je promenilo zakon u Libanu i omogućilo milionima ptica da sigurno lete preko te države, dotakla je i najrespektabilniji svetski žiri koji je odlučivao o pobednicima na ovoj američkoj verziji Oskara za oglašavanje.

Ovom nagradom je Imago Ogilvy dopunio svoju kolekciju najvrednijih svetskih nagrada i opravdao poziciju najnagrađivanije hrvatske agencije u zadnjih nekoliko godina.

“Evo baš je Dino Rađa juče primljen u NBA Hall of fame i to me podsetilo na činjenicu da možeš biti jako velik u Evropi, ali kad u košarci uspeš i u Americi, onda si svetska klasa. Slično je i u oglašavanju, koje je direktna refleksija ekonomije i show businessa, a jasno je koje je mesto Amerike na toj karti. Zato ova nagrada ima neverovatnu težinu. Kad te u Americi odaberu između deset stotina radova iz celog sveta, onda je to nešto što ima težinu”, kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy.

‘’Nagrada Clio, odmah nakon Cannes Lionsa za mene predstavlja najprestižniji trofej u svetu oglašavanja. Dugo smo ga čekali, ali i on sada dolazi na našu policu. Jako sam sretan jer je lista neosvojenih svetskih festivala sada stvarno svedena na minimum. No, kako na svaki sledeći projekt gledamo kao na onaj koji će upravo i njih osvojiti, radujem se svemu što dolazi’’ izjavio je Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvy-a.

Nakon ulaska u uži izbor na ovogodišnjem festival Cannes Lions, slovenačkoj Agenciji 101 posrećilo se i na međunarodnom festivalu Clio Awards. Žiri je za kampanju Skrivena Escape Room, koju je Agencija 101 kreirala za Unicef Slovenija i Udruženje protiv polnog zloupotrebljavanja, nagradio bronzom u kategoriji korporativna slika (“corporate image”). Isti rad je ušao u uži izbor u kategoriji marketinga sa misijom (Cause related).

Izvor: media-marketing.com

About urednik

Još novosti

HURA je za svoje članice pripremila smernice za usklađivanje sa GDPR-om

S obzirom na brojne nedoumice sa kojima su se agencije susrele nakon stupanja na snagu …