Home / Aktivnosti / Knjiga ”Istine i zablude o PR-u”

Knjiga ”Istine i zablude o PR-u”

Predstavljamo vam knjigu “Istine i zablude o PR-u” autora Biljane Oljače.

Knjiga je priča o PR-u. Šta on jeste, i šta PR nije. Nije ni malo tipična, i sasvim sigurno je drugačija od svih koje ste iz ove oblasti do sada pročitali. Sa jako malo teoretisanja, i sa mnogo primera kako se PR (ne)radi u praksi.

Na duhovit način je u knjizi opisano kako se sve danas može postati PR menadžer, i zašto PR struka koja ima za cilj izgradnju imidža kompanija i pojedinaca i sama ima loš imidž? Odnosi sa medijima, krizni PR, interni PR i svi ostali segmenti PR struke u knjizi su približeni čitaocu na jedan veoma jednostavan način, kako bi baš svi koji ovu knjigu budu pročitali iz nje izvukli korisne pouke koje će u budućnosti u svom poslu (i životu) upotrebiti. Jer, sve oko nas je PR!

U knjizi će čitaoci dobiti i korisne savete u vidu životnih lekcija. Jer, svi nas pripremaju za posao, niko nas ne priprema za život. Kako prevazići neuspehe, kako se ne obazirati na mišljenja dugih ljudi, i kako ne treba očekivati da vas drugi na vašem životnom putu podrže. Uostalom, kada u životu neka odluka naiđe na veliko osporavanje, uspeh iste je zagarantovan!

Ipak, ključna poruka ove knjige je da u životu uvek treba da sledimo svoje snove, i nikada ne odustajemo od njih!

O autoru:

Biljana Oljača je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu, a specijalizirala Public Relations na poslediplomskim specijalističkim studijama na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.
Svoju PR karijeru započela je na BK televiziji kao PR menadžer i šef službe za odnose sa javnošću. Dugogodišnje PR iskustvo stečeno na BK televizije proširila je radeći na TV Avala gde je osnovala službu za odnose sa javnošću i radila kao PR menadžer. Nakon dugogodišnjeg rada u medijima prelazi da radi kao PR menadžer u auto industriji, a nakon toga i kao Direktor za odnose sa javnošću u marketing i PR agenciji.
Specijalizirala je na temi ”Kultura nastupa preduzeća u odnosima sa masovnim medijima”, a odnosi sa medijima (kao segment PR-a) su njena najuža specijalnost.
Predavala na mnogim međunarodnim kongresima za odnose sa javnošću, pisala za stručne PR časopise, predavala u poslovnoj školi za odnose sa javnošću…
Svoje skoro dvadeset godina dugo PR iskustvo u ovoj knjizi deli sa svima koji žele da nauče
šta PR jeste, i šta PR nije.

Izvor: Promo

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …