Saturday , September 22 2018
Home / Aktivnosti / Kopirali najvećeg konkurenta: Ovo je najpametniji potez Instagrama!

Kopirali najvećeg konkurenta: Ovo je najpametniji potez Instagrama!

Instagram Stories dnevno koristi 400 miliona ljudi, a ova opcija je u potpunosti promenila način na koji ljudi dele i konzumiraju sadržaj na internetu.

Instagram je s vremenom postao toliko popularan da su ljudi počeli osećati pritisak prilikom objave fotografija na toj društvenoj mreži jer su slike morale biti što atraktivnije kako bi dobili što više lajkova i (pozitivnih) komentara, zbog čega je deo korisnika počeo objavljivati manje fotografija. Ljudi su želeli da objavljuju mnogo više, ali nisu želeli da im obične fotografije naruše izgled zida na Instagramu – tako je situaciju pre predstavljanja opcije Stories opisao izvršni direktor Instagrama Kevin Systrom.

Rešenje za problem našli su u jednom od najvećih konkurenata – Snapchatu, od kog su kopirali opciju Stories (čak su zadržali i isti naziv), koja korisnicima omogućava objavu sadržaja, tj. fotografija koje se mogu jednostavno urediti i ukrasti direktno iz aplikacije i koji nestaje nakon 24 sata iz aplikacije. Dve godine posle predstavljanja Instagram Stories-a to se pokazalo kao najpametniji potez kompanije do sada, komentarisali su na Recode-u.

Situacija za te dve kompanije koje su mogle imati sličnu sudbinu (Facebook je kupio Instagram, a za Snapchat je dao ponudu od čak tri milijarde dolara koju je šef kompanije Evan Spiegel odbio) od tada se polako počela menjati. Priče su postale sve popularnije na Instagramu i koristilo ih je sve više ljudi, dok se ova opcija sve manje koristila na Snapchatu.

Na Recode-u napominju kako opcija koju su kopirali od jednog najvećeg konkurenta nije spasila Instagram jer se usprkos navedenim problemima broj njezinih korisnika povećavao, no priče su promenile način na koji ljudi dele i konzumiraju sadržaj na mreži.

Opcija Stories korisnicima Instagrama omogućila je da ponovno budu spontani i snimaju i dele zabavne fotografije, na kojima se jednostavno mogu dodati filteri ili neke zabavne poruke ili ankete.

Razliku Stories-a i klasičnih fotografija iz kompanije su objasnili na sledeći način: objavljena fotografija na Instagramu predstavlja neki veliki događaj, odnosno savršenu sliku iz života, dok priče ljudima daju mogućnost deljenja svakodnevnih životnih trenutaka između tih velikih događaja.

Izvor. zimo.hr, Hrvoje Jurman

Foto: Pixabay

About urednik

Još novosti

#KAKTUS2018: Festival integrisanih komunikacija

Marketing mreža 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizuje četvrti po …