Home / Aktivnosti / McCann prvi u Evropi prema Effie indeksu

McCann prvi u Evropi prema Effie indeksu

McCann Worldgroup Europe proglašen je za najefektivniju agencijsku mrežu regiona prema globalnom Effie indeksu za 2017. godinu.

Već sedam godina Effie indeks prepoznaje kompanije koje kreiraju najefikasnije marketinške ideje u svetu i rangira ih prema kumulativnom uspehu na više od 40 nacionalnih, regionalnih i globalnih Effie takmičenja. Effie globalni indeks efikasnosti za 2017. godinu rangira ukupno 3.601 finalista i nagrađenih učesnika sa rezultatima takmičenjima koja su održana tokom 2016. godine.

Uspehu McCann agencijske mreže u Evropi doprinele su i agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe. Na hrvatskom nacionalnom festivalu Dani komunikacije, u okviru takmičenja Ideja X, McCann Zagreb proglašen je za najbolju agenciju u Hrvatskoj, a tim medijske agencije UM Zagreb na dodeli Effie nagrada osvojio je Effie Grand Prix. „Nema malih i velikih agencija ili tržišta, ima samo malih ili velikih ideja. Zato sam posebno ponosan što je naš, Adriatic region, a posebno McCann Zagreb kao agencija godine, doprineo ovom ukupnom McCann Worldgroup plasmanu najefikasnijih agencija u Evropi,” rekao je Vladimir Dimovski, COO McCann Adriatic. Od ove godine, Effie takmičenje održava se i u Srbiji, gde je prva ceremonija dodele nagrada najavljena za jun.

McCann Worldgroup Europe  mreža osvojila je ukupno 348 bodova na 14 tržišta (Izrael, Grčka, Češka, Rumunija, Ukrajina, Poljska, Hrvatska, Turska, Velika Britanija, Francuska, Nemačka, Mađarska, Austrija i Rusija). Pablo Voker, predsednik agencijske mreže McCann Worldgroup Europe, rekao je: „Ponosan sam na naš region, koji se ponovo ove godine vratio na lidersku poziciju. Biti prepoznatljiv po sjajnim idejama koje klijentima donose rezultate u srži je svega što radimo. Ovo je na regionalnom nivou priznanje za naš strateški tim, koji čini sjajan tandem sa našim kreativnim timom.“

Effie Index identifikuje i rangira najefektivnije agencije, oglašivače, brendove, mreže i holding kompanije analizirajući podatke finalista i pobednika sa svih svetskih Effie takmičenja. Effie Index se objavljuje jednom godišnje i predstavlja svetski najobuhvatnije rangiranje marketinške efektivnosti.

About urednik

Još novosti

U susret SEMPL konferenciji | intervju Valerija Prevolšek

Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra u hotelu GH …