Home / Aktivnosti / Najavljeno više od 30 predavača svetske klase na 25. Golden Drum festivalu

Najavljeno više od 30 predavača svetske klase na 25. Golden Drum festivalu

Direktor brend komunikacija u NIKE-u za EMEA regiju predstaviće svoje projekte na festivalskoj sceni.

25. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum proslavlja jubilarnu godišnjicu pod sloganom “Revealing the fuel of inspiration”, u društvu izuzetnih ljudi. Jedan od njih je David Pivk, Slovenac koji se pridružio Nike-u u njihovom evropskom sedištu u Amsterdamu, gde je proveo poslednjih šest godina svoje karijere radeći sa najvećim svetskim sportistima. Najavljeno je više od 30 predavača svetske klase, što je svakako dovoljan razlog da posetite festival koji će se održati od 17. do 19. oktobra 2018. godine u Hotelu Slovenija, Portorož.

David Pivk je radio na projektima za Svetsko prvenstvo i Evropsko fudbalsko prvenstvo, i na projektu za Zimske olimpjiske igre u Sočiju. Njegove strasti su sport i nove tehnologije, a na pozornici Golden Druma govoriće o Svetskom fudbalskom prvenstvu u Rusiji. Pridružiće mu se i Evgeny Primachenko, kreativni direktor u Wieden + Kennedy Amsterdam, koji radi sa Nike-om. Evgenij je osvojio brojne nagrade a dva puta je imenovan za najnagrađivanijeg kreativca Rusije i “Osobu godine” u ruskoj oglašivačkoj industriji.

25. godišnjicu obeležiće izuzetan kongresni program, a među govornicima je i Barry Wacksman, EVP i direktor strategije agencije R/GA iz New Yorka. Od kada se on pridružio agenciji R/GA, ova kompanija je organski izrasla iz agencije sa manje od 50 zaposlenih u agenciju koja zapošljava više od 2.000 radnika. Barry je ključni arhitekta R/GA „Connected Age“ vizije, koja se fokusira na rast brendova putem povezanog ekosistema proizvoda i usluga. Barry je koautor Connected by Design, u kojoj je razvio koncept funkcionalne integracije kako bi opisao poslovne modele lidera na tržištu kao što su Apple, Google i Amazon, kao i pojave novih kategorija kao što su povezani dom, povezani automobili i povezane finansijske usluge. U 2015. godini R/GA je proglašena i Agencijom godine na Cannes Lions festivalu.

Delegati će imati priliku da slušaju i Mariu Milushevu, kreativnu direktorku i partnera u agenciji Nobel Graphic TBWA i člana žirija WHAT. Ona će održati predavanje na temu „PMS jokes are not funny. Period.“ u kojem će podeliti neka od pitanja na koja je razmišljala kada je napravila najveće greške u svom životu. Napuštanje zone udobnosti kako bi se pronašla magija biće tema Josefine Richards, predsednice žirija takmičenja „mladih bubnjara“ i kreativne direktorke  INGO Stockholm iz Švedske. Prošle godine je imenovana kao jedna od top 10 svetskih kreativnih direktora na Creative 100 listi AdWeek-a, a osvojila je preko 60 nagrada među kojima su lavovi, olovke, jaja i druge statue.

Tokom tri festivalska dana u Portorožu, delegati će moći da upoznaju vrhunske stručnjake koji će podeliti uvide u svoju sopstvenu potragu za nadahnućem i iskre koje rasplamsavaju to nadahnuće. Među njima su: Jan Jelle de Boer, kreativni strateg, MediaMonks, Holandija, Sir John Hegarty, Osnivač i kreativni direktor, Bartle Bogle Hegarty, Velika Britanija, Justin Billingsley, CEO, Publicis Emil, Velika Britanija, Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers, Belgija, Martina Olbertova, osnivač i CEO, Meaning.Global, UK/Češka, Mailine Swildens, direktorka, ZOO EMEA, Francuska i mnogi drugi.

Piran – Tartinijev grad

Mladi kreativci mlađi od trideset godina imaju priliku da učestvuju u tradicionalnom takmičenju mladih bubnjara za najbolji i najkreativniji plakat sa motivom i sloganom na temu osnaživanja vidljivosti Pirana kao Tartinijevog grada. Pozivom na takmičenje Grad Piran želi da istakne da je grad sam po sebi muzej. Bubnjar čiji poster bude najbolje odgovorio na zadate kriterijume, i koji najbolje uhvati šarm Pirana, dobiće nagradu vrednu 3.000 evra od grada Pirana i registraciju za Golden Drum festival 2019. Prijave za takmičenje mogu se dostaviti do 10. septembra 2018. Više o takmičenju Young Drummers na linku.

Prijave mladih bubnjara ocenjivaće petočlani žiri pod vođstvom predsednice žirija Josefine Richards, kreativne direktorice INGO Stockholm, Švedska. Ostali članovi žirija biće: Mitja Bokun, ilustrator i kreativni direktor iz Slovenije, Zofia Bugajna-Kasdepke, direktorica poslovnog razvoja, MSLGROUP Srednje i Istočne Europe, Poljska, Johannes Newrkla, Managing Partner i suosnivač, Merlicek & Grossebner i CEO agencije Bluetango, Austrija, te Mag. Igor Novel, direktor Turističke zajednice Portoroža, Slovenija.

Važni datumi:

Early Bird registracije: 13. avgust 2018.

Rok za registracije: 13. avgust 2018.

Rok za registracije na Young Drummers program: 10. septembar 2018.

Akreditacija medija: 15. oktobra 2018.

Više o Golden Drum festivalu na: www.goldendrum.com

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …