Home / Aktivnosti / Predstavljamo vam pobednike BalCannesa 2020. godine

Predstavljamo vam pobednike BalCannesa 2020. godine

Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija BalCannesa 2020, dok je za najbolji projekat iz cele regije proglašen Dual purpose for a higher purpose agencije Saatchi&Saatchi Croatia i klijenta Violete, koji su očarali žiri!

Druženje na Weekend Media Festivalu odloženo je za neke bolje prilike i sigurnija vremena, ali inspiracija je uvek dobrodošla – zato su regionalna revija kreativnosti i proglašenje dobitnika posebnih nagrada BalCannesa održani 24. septembar na Facebook stranici BalCannesa, a prenos uživo pratili su i navijali učesnici iz komunikacijske industrije širom regije.

I ove godine su, zahvaljujući stručnjacima iz cele regije okupljenih na virtualnom žiriranju, takmičari regionalne komunikacijske industrije imali priliku da saznaju kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaka od tri grupe žirija dodelila je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa dobila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, čijih je čak pet projekata žiri smestio među najboljih 25 u regiji pre primene pravila o ravnomernoj zastupljenosti prijavljenih agencija, čime su se među top 25 našla tri projekta s visokim ocenama. Projekt Dual purpose for a higher purpose agencije Saatchi&Saatchi Croatia i klijenta Violete proglašen je za najbolji projekat BalCannesa, a osvojio je još nekoliko lavova BalCannesa – posebne nagrade žirija agencija, posebne nagrade žirija novinara te nagrade za najbolji regionalni projekt, dok je njihov projekt Toilet paper can save your ass. dobitnik nagrade žirija klijenata.

Nagradu za hrabrost klijenta, koju je žiri BalCannesa uveo prošle godine, osvojila je Violeta, a posebna novost ovogodišnjega BalCannesa je nagrada New normal – izvanredni lav za izvanredne uslove, cilj bio da se nagradi najbolji projekt kreiran tokom ovogodišnje pandemije zbog istaknute inovativnosti, snalažljivosti i kreativnosti usled bitno otežanih uslova stvaranja i življenja. Po tim se kriterijima istaknula agencija McCann Beograd, koja je New Normal lava osvojila za projekt Thank you, Doctors.

Svi oni koji još nisu pogledali reviju i proglašenje dobitnika lavova i dalje to mogu učiniti na Facebook stranici BalCannesa, a svi pristigli projekti uskoro će biti objavljeni na BalCannes Yellow Pages, online bazi agencija komunikacijske industrije koja tokom cele godine služi kao koristan alat oglašivačima u potrazi za novim poslovnim partnerima.

Organizatori su BalCannesa Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival. BalCannes i Weekend Media Festival godinama su nerazdvojni, a uprkos okolnostima koje niko nije mogao predvideti, i dalje ostaju povezani, zbog čega se s veseljem iščekuje prilika za okupljanje u Rovinju. A u međuvremenu svi će uživati u inspirativnoj kreativnoj energiji iz cele Adriatic regije.

U nastavku pogledajte najboljih 25 projekata ovogodišnjega BalCannesa abecednim redom, a više informacija potražite na službenim stranicama BalCannesa.

1              #jedvacekam – Studio Sonda

2              #volitePipi – Imago Ogilvy

3              Bonbon Bontovnici – McCann Zagreb

4              Burek za predsjednika – Reroot

5              BUZZ – New Moment Ljubljana

6              ChaTheater – Saatchi & Saatchi Belgrade

7              Dual purpose for a higher purpose – Saatchi&Saatchi Croatia

8              Find your vocation – Idea Plus Communications Skopje

9              Free the trees – New Moment New Ideas Company

10           Good morning, emotions! – Grey Ljubljana

11           HT Unlimited – McCann Zagreb

12           Kod kuće je najbolje – BBDO Zagreb

13           Lito je tamo di si ti – Imago Ogilvy

14           Najbolje iz Hrvatske – ZOO agencija

15           Najbolji način za održati socijalnu distancu – Bruketa&Žinić&Grey

16           Ostani u svojoj gajbi – Bruketa&Žinić&Grey

17           Plazma Rituali – McCann Beograd

18           Ponesi me doma – Saatchi&Saatchi Croatia

19           Proteini.si spletna kampanja – Squareme

20           Teleportacija – BBDO Zagreb

21           Thank you, Doctors – McCann Beograd

22           The Silence of the Bees – New Moment New Ideas Company

23           This is not Planica stickers – Internavti

24           Tko pije, taj plaća – Bruketa&Žinić&Grey

25           Toilet paper can save your ass. – Saatchi&Saatchi Croatia

About urednik

Još novosti

PRIZNANJE 2020! – Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo nagrade

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose s javnošću u …