Home / Aktivnosti / Najkreativnije kampanje i kompanije 2018. godine prema WARC Creative 100 izveštaju

Najkreativnije kampanje i kompanije 2018. godine prema WARC Creative 100 izveštaju

Kampanja ‘Palau Pledge’, agencija BBDO New York, mreža BBDO Worldwide, holding kompanija Omnicom Group, brend Burger King i oglašivač Mars na vrhu su top lista za 2018. godinu.

WARC je objavio rezultate svog WARC Creative 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju i naslednika Gunn Reporta.

Liste predstavljaju najnagrađivanije kampanje, agencije, mreže, holdinge, brendove, oglašivače i zemlje, na osnovu analize rezultata najvažnijih svetskih i regionalnih kreativnih nagrada u svetu u 2018. godini.

Kampanja „Palau Pledge“, agencije Host/Havas Sydney, najkreativnija je i najnagrađivanija kampanja 2018. godine. Kao odgovor na masovni turizam, agencija i turistička organizacija Palau Legacy Project stvorili su posebnu viznu politiku za ostrvo Palau kako bi zaštitili ovu naciju od posledica po ekologiju.

Na drugom mestu je „#Bloodnormal“ kampanja agencije AMV BBDO London za brend Bodyform / Libresse. Kampanja je bila usmerena na online video zapise kojima se razbijaju  tabui i prikazivuju krv u pozitivnom svetlu.

Na trećem mestu našao se „Project Revoice“ agencije BWM Dentsu Sydney, za ALS Association, neprofitnu organizaciju, u sklopu kojeg je razvijena inovativna tehnologija koja je omogućila ALS pacijentima da ponovo govore.


BBDO agencije su pokazale impresivan uspeh širom sveta, imaju devet agencija koje su rangirane u prvih 100, od kojih su tri u top 10! BBDO New York se sa druge pozicije u prošlogodišnjem Gunn Reportu popela za jedno mesto, i time je postala najbolja kreativna agencija sveta 2018. AMV BBDO London se popela sa 20. pozicije na drugo mesto u ovogodišnjem izveštaju, dok je adam&eveDDB London zauzela treće mesto (sa četvrte pozicije godinu ranije).

BBDO Worldwide je stoga i na vrhu liste agencijskih mreža već impresivnu 13. godinu zaredom – 12 u Gunn Reportu, a sada i u WARC Creative 100. Ovom uspehu doprinela su 22 različita ureda. DDB Worldwide je na drugom mestu, a McCann Worldgroup treći.

Kada su u pitanju holding grupacije, nema promene u gornjoj polovini tabele u odnosu na prošlu godinu. Omnicom je i dalje na prvom mestu, a slede ga WPP na drugom i Interpublic Group na trećem mestu.

Globalni lanac brze hrane Burger King, koji je prošle godine pao na 7. mesto, ove godine se vratio u gornju polovinu tabele, i tako zauzeo prvo mesto po prvi put. Nike je pao s prvog mesta na drugo, a Pedigre se našao na trećem.

SAD su zadržale svoju titulu najkreativnije zemlje na svetu, a slede Velika Britanija i Australija.

Liste na kojima je predstavljeno 100 najboljih svetskih nagrađivanih kampanja, 50 najboljih kreativnih agencija, agencijskih mreža, brendova, oglašivača, zemalja i top holding kompanija, mogu se pogledati na www.warc.com/rankings/creative-100.

About urednik

Još novosti

PRIJEM 2019! – Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo godišnje nagrade

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za …