Home / Aktivnosti / Nielsen savetuje advertajzere da targetiraju žensku publiku na Svetskom prvenstvu u fudbalu

Nielsen savetuje advertajzere da targetiraju žensku publiku na Svetskom prvenstvu u fudbalu

Nielsen je savetovao oglašivače da kreiraju strategije i kampanje koje su usmerene na žensku publiku tokom Svetskog prvenstva u fudbalu, pošto se zabeležio rekordan porast  ženskih fanova širom sveta.

Prema Nielsenu, 58 posto žena smatra da je žensko Svetsko prvenstvo “veoma privlačano”, dok se broj povećao na 70 procenata kada je reč o muškom Svetskom prvenstvu u fudbalu.

Tokom istraživanja u koje je bila uključena ženska populacija, Nielsen je otkrio da je skoro trećina žena (31%) bila zainteresovana za 18 tržišta u 2017. godini. Nielsen Digital Ad Ratings takođe je utvrdio da se starosna grupa među ženama koje su nameravale da gledaju Svetsko prvenstvo u fudbalu na televizoru kreće između osamnaeste i dvadeste četvrte godine, što je u suprotnosti sa muškom populacijom kod kojih se starosna grupa kreće od 35 do 44 godine.

Prema Barney Farmer, komercijalnom direktoru Nielsena u Velikoj Britaniji, veliki događaji poput Svetskog prvenstva u fudbalu predstavljaju značajne mogućnosti za oglašivače da prošire svoj domet ka novoj i rastućoj publici, uključujući i žene.

Dodao je: “Sada je vreme da oglašivači iskoriste pažnju navijača i postaraju se da efikasno dosegnu žensku publiku. Mnogi oglašivači mogu i dalje da imaju više zastupljene digitalne i mobilne sadržaje, ali je važno da se ne zanemari televizija kao ključna platforma – pogotovo zato što samo 9% Britanaca planira da gleda ovogodišnje Svetsko prvenstvo na mobilnom ili tablet računaru.

Izvor: The Drum

About urednik

Još novosti

Start-up AgitPROP napunio 25 godina

Ovako bi danas bilo moderno da glasi naslov vesti o tome da mala kreativna agencija, …