Wednesday , November 14 2018
Home / Aktivnosti / “THE NOT-SO-BEAUTIFUL GAME” – Nova kampanja protiv porodičnog nasilja

“THE NOT-SO-BEAUTIFUL GAME” – Nova kampanja protiv porodičnog nasilja

Tokom trajanja Svetskog prvenstva u fudbalu J Valter Thompson London napravio je veoma snažnu i upečatljivu poster kampanju kojom se naglašava veza između fudbalskih utakmica i incidenata porodičnog nasilja.

Kampanja je rađena za Nacionalni centar za nasilje u porodici i obuhvata fotografije nacionalnih zastava različitih zemalja koje su utisnute na ženska lica koja su u krvi.

Na primer, na posteru koju predstavlja Englesku zastavu, naslikano je lice žene i krv koja izlazi iz nosa i usta, na taj način se, preko lica, formira krst Sv. Đorđa, odnosno Engleska zastava. Na drugim radovima biće predstavljene zastave Japana i Švajcarske.

Kampanja i radovi su inspirisani statističkim podacima prema kojima se nasilje u porodici povećeva u vreme fudbalskih utakmica i to 26% kada igra Engleska, odnosno 38% kada Engleska izgubi.

Kako fanovi širom sveta gledaju svaku utakmicu sa strepnjom, isto tako i partneri pojedinih fanova strepe tokom utakmice zbog potencijalnog nasilja“, istakao je Jo Wallace, kreativni director JWT. Manje poznati aspekti fudbala na jasan način se predstavljaju ovom uticajnom kampanjom.

Kada je kreativni tim JWT video statističke podatke o nasilju u porodici za vreme fudbalskih utakmica, kreirao je ovaj izvrsni projekat sa ciljem da se skrene pažnja javnosti, pomogne i pruži pomoć žrtvama nasilja u porodici koje su posebno pogođene tokom trajanja Svetskog prvenstva.

Kreirani posteri i fotografije koristiće se u digitalnoj, štampanoj i bilbord kampanji, koja će trajati u danima kada Engleska, Japan i Švajcarska igraju mečeve na Svetskom prvenstvu.

Izvor: The Drum

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …