Home / Aktivnosti / Objavljen program 17. PRO PR konferencije

Objavljen program 17. PRO PR konferencije

Na konferenciji će svoja iskustva i znanja sa više od 200 komunikacijskih stručnjaka iz regije podeliti ugledni domaći i strani stručnjaci.

Organizacioni odbor PRO PR konferencije objavio je danas službeni program 17. izdanja ove međunarodne konferencije za odnose s javnošću.

Konferencija će se održati od 10. do 13. aprila 2019. godine u hotelu Katarina u Selcu, Hrvatska, a ugostiće više od 200 komunikacijskih stručnjaka iz cele regije. Svoja bogata znanja i iskustva sa učesnicima podeliće ugledni domaći i strani stručnjaci: Patrick Harrison, bivši PR NJ.E. princa od Walesa kao i direktor reputacijskog menadžmenta i strateških odnosa s medijima u Weber Schandwicku, Laura Garcia, predsednica FIBEP-a, Svetlana Stavreva, predsednica IPRA-e, Marcelo Risi, šef komunikacija u Svetskoj turističkoj organizaciji, Raymond Frenken, voditelj komunikacija i DOP-a u Evropskoj bankovna federaciji, Oliver Faust, zamenik predsednika Renault grupacije za društveno odgovorno poslovanje i direktor Fondacije Renault.

Između ostalih, pozitivne primere iz prakse predstaviće i hrvatski stručnjaci: Snježana Bahtijari, direktorica marketinga, komunikacija i društveno odgovornog poslovanja u Ericsson Nikoli Tesli, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovodilac korporativnih komunikacija u Heinekenu Hrvatska kao i Dario Gabrić, šef odeljenja korporativnih komunikacija u Erste & Steiermaerkische banci.

Konferencija će se održati pod pokroviteljstvom Grada Crikvenice i Turističke zajednice Grada Crikvenice, Hrvatskog udruženja za odnose s javnošću te krovnog svetskog udruženja za odnose s javnošću (IPRA-e).

Cena kotizacije će biti potpuno prilagođena standardu jugoistočne Evrope pa će početna cena trodnevne kotizacije iznositi 495 eura + PDV, a uključuje hotelski smeštaj na bazi punog pansiona, sva predavanja, panel diskusije, turističko razgledanje kao i ulaznicu za PRO PR Awards.

U sklopu 17. PRO PR konferencije, organizovaće se i osma po redu svečana dodela priznanja PRO PR Awards, koja su namenjena pojedincima koji su svojim radom doprineli razvoju i pozicioniranju struke odnosa s javnošću. Prošle nedelje objavljeno je da je dobitnik priznanja u kategoriji PRO PR Infigo Award Marjan Novak, urednik i novinar slovenačkog Marketing Magazina. Imena dobitnika u kategorijama PRO PR Awards, PRO PR Vision City i PRO PR Vision Manager biće objavljena početkom januara 2019. godine.

Izvor: Promo

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …