Home / Aktivnosti / Objavljeni finalisti 25. Golden Drum Festivala

Objavljeni finalisti 25. Golden Drum Festivala

25. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum objavio je listu finalista ovogodišnjeg takmičenja. Gotovo 1200 kreativnih radova prijavljeno je u takmičenju za prestižne Golden Drum nagrade, a u finale je ušlo 211 radova. Pobednici će biti objavljeni u petak, na najočekivanijem događaju festivala, Gala ceremoniji nagrada koja će početi u 20.30h.

Ove godine radovi su drugačiji, i više se odnose na promene koje se događaju u našem poslu. Oglašavanje se menja, i sve više osećamo prisutnost tehnologije i nauke u njemu. Najvažnija stvar je da još uvek imamo genius loci među radovima iz regije. To znači da neki od radova i dalje nose u sebi duh ovog područja, koji može zasijati na međunarodnom nivou. Zaista sam srećan zbog toga. Nadam se da smo pomogli pri odabiru najboljih radova“, rekao je Dušan Drakalski, predsednik WHAT žirija na Golden Drum-u, i glavni kreativni direktor za Evropu u agenciji Ray Productions.

Pored predsednika Dušana Drakalskog, žiri u WHAT sekciji čine: Izabela Albrychiewicz, Chief Executive Officer, Wavemaker Poland, Susana Albuquerque, Creative Director, Uzina, Portugal, Sami Basut, Creative Director, Manajans/JWT Turkey, Alexey Fedorov, Executive Creative Director, BBDO Moscow, Rusija, Wolfgang Kindermann, Creative Director, isobar Vienna, Austrija, Maria Milusheva, Creative Director and Partner, Noble Graphics TBWA, Bugarska, Nataliya Morozova, Chief Executive Officer, Havas Group Ukraine, Alessandro Sabini, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Italy i Global Creative Director za Nespresso, Italija, Martin Svetlík, Digital Creative Director, McCann Prague, Češka republika i Koenraad Lefever, Creative Director, Duval Guillaume, Belgija.

Kreativne ideje u WHY sekciji takođe je prokomentarisao predsednik žirija i globalni izvršni kreativni direktor McCann Worldgroup, i predsednik Evropskog veća za kreativno liderstvo, Adrian Botan: „Želim da zahvalim kolegama članovima žirija što su došli ovde otvorenog uma, i što su svoje dragoceno vreme posvetili proučavanju stotina studija slučaja – i sve to za dobro industrije. Zaista smo ponosni na sve radove koji su završili na listi finalista, i verujem da se regija kreativno razvija. To možete videti u broju kampanja koje su nadahnute lokalnim uvidima, i ostaju verne ideji osnivača festivala – ‘genius loci’ principu.“

U žiriju WHY sekcije, pored Adriana Botana, bili su i: Arina Avdeeva, Executive Director and Founder, Friends Moscow, Rusija, Ali Bati, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest, Rumunija, Arda Erdik, President and Executive Creative Director, Tribal Worldwide İstanbul, Turska, Bernd Fliesser, Chief Creative Officer, JANDL (Beč/Bratislava/Prag), Slovačka, Beata Híves, Strategic Marketing and Communication Advisor, Mađarska, Jakub Korolczuk, Executive Creative Director, Grey Group Poland, Žarko Sakan, Chief Executive Officer, New Moment New Ideas Company, Srbija, Maya Sharan, VP Creative, TBWA/YEHOSHUA, Izrael, Mitja Tuškej, Managing Director, Direct Media and Brand Strategist, Formitas BBDO, Slovenija i Cristiana Zito, Head of strategy, DDB Barcelona, Španija.

Projekte koji će se takmičiti za nagrade možete pogledati na linku: https://goldendrum.com/showcase/

Više o Golden Drum Festivalu saznajte na www.goldendrum.com.

Izvor: Promo

About urednik

Još novosti

Održan How2PR – Stanje PR struke za vreme i nakon pandemije

U organizaciji Društva Srbije za odnose s javnošću 28. maja 2020. godine održan je prolećni …