Home / Aktivnosti / Ove godine održava se jubilarni 20. SEMPL

Ove godine održava se jubilarni 20. SEMPL

SEMPL, regionalna konferencija iz oblasti trendova u marketingu, medijima i komunikacijama ove godine će se održati 29. i 30. novembra u Grand Hotelu Bernardin u Portorožu. Organizatori povodom 20. godišnjice ovog događaja obećavaju odličan program.“Program je onaj deo SEMPL-a, zahvaljujući kome smo zaslužili ugled jednog od najkvalitetnijih događaja u ovom delu Evrope. Zato želimo ovu okruglu godišnjicu da proslavimo i posebnim dodacima u programskom delu konferencije”, rekla je Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorica agencije Media Pool.

Već i prvi otkriveni govornik Belgijanac Peter Hinsen (Peter Hinssen) potvrđuje najave organizatora o odličnom programu. Hinsen (Hinssen) je harizmatični vizionar, kog još nismo imali priliku da čujemo u regionu. Redovno se pojavljuje kao gost na najvećim konferencijama i forumima tehnoloških velikana, kao što su Google, Microsoft i Apple. Njegova poslednja knjiga Dan posle sutra (The Day After Tomorrow) nalazi se na listama najboljih poslovnih knjiga u poslednjoj godini. Hinsen (Hinssen) će na SEMPL-u govoriti o budućnosti organizacija i poslovnih modela. O tome, kako se snaći u svetu brzih promena, kako postojeće poslovne strukture i razmišljanje promeniti za uspeh i rast u ekosistemima, koji se tek razvijaju.

Pogledajte ko su ostali govornici SEMPL-a:

Sajmon Gosling (Simon Gosling) je vodio projekat stvaranja doma budućnosti – 185 kvadratnih metara velike kuće, koja predstavlja uzbudljiv izgled budućnosti u našim domovima. Gosling nastupa na najvažnijim kreativnim događajima, kao što su međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions, takmičenje D&AD i TED. Gosling je kao voditelj mišljenja adekvatan sagovornik za priloge na temu o oblastima veštačke inteligencije, virtualne, obogaćene i mešovite stvarnosti i domova sa mogućnošću povezivanja.

David Brier je međunarodno prepoznati stručnjak za brendiranje kog internet portal Klout stavlja na treće mesto na svetu po ključnoj reči “brendiranje”. On je i dobitnik medaljona za ambasadora globalnog preduzetništva koji američko ministarstvo trgovine dodeljuje pojedincima, koji savetuju preduzeća, preduzetnike i start-apove u oblasti upravljanja, marketinga, preduzetničkih inovacija i odličnosti u brendiranju. Predgovor uz njegovu poslednju knjigu napisao je investitor Dejmond Džon (Daymond John) iz američke preduzetničke rijaliti serije Shark Tank. Redovno se pojavljuje u publikacijama Adweek, Forbes, INC, Huffington Post, Entrepreneur, Thrive Global i The New York Times.

Ema Vinčerč Bil (Emma Winchurch-Beale) je direktor međunarodne prodaje u američkom časopisu The Washington Post i predsednik World Media Group, strateškog saveza deset vodećih međunarodnih medijskih robnih marki. Ima dugogodišnje iskustvo i znanje iz oblasti međunarodnih medija. Odgovarajući sagovornik za priloge na temu lažnih novosti i novih medijskih formata oglasa koji će u budućnosti biti zanimljivi za potrošače i preduzeća.

Gilad de Vri (Gilad de Vries) je viši potpredsednik za strategiju u Outbrainu, gde je odgovoran za korporativni razvoj i produktna rešenja. Ima više od 25 godina iskustva u oblasti digitalnih medija i tehnologije. Odgovarajući sagovornik za priloge na temu o sadržinskom marketingu i trendovima konzumacije sadržaja.

Wes Schaeffer poznatiji pod opisom “prodajni šaptač” je strastveno praktični preduzetnik, prodajni trener, tekstopisac i govornik koji veruje da je marketing samo prodaja na papiru. Pomogao je da čak 2400 vodećih govornika, autora, trenera i prodavaca po svetu dostignu skoro magični rast izvođenjem ponovljivih, prenosivih i dokazano efikasnih procesa.

Uz bogat i zanimljiv program i zabavne večernje događaje SEMPL će obeležiti i nagrade Sempler, kojima svake godine nagrađuju najveća medijska dostignuća u regionu. Uz to će ove godine biti imenovan već četvrti medijski menadžer godine, koji će se u elitnom klubu nosioca tog naziva pridružiti Pavlu Vrabecu, Marku Kolblu i Petru Franklu.

Više na www.sempl.si

About urednik

Još novosti

Danijel Koletić: Da bi se osigurao publicitet ključni opstanak PR-a zavisi od kreativnosti

Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i …