Home / Aktivnosti / Aktuelno / Panel diskusija: Komunikacija u krizi – Iz minusa u plus

Panel diskusija: Komunikacija u krizi – Iz minusa u plus

Kriza koja je potresla društvene mreže i PR javnost – iz prve ruke, od predstavnika kompanije Trivit čućete sve o komunikaciji njihovog brenda “Tonus hleb”.

Tokom panel diskusije, pod nazivom  “Komunikacija u krizi – Iz minusa u plus“, imaćete ekskluzivnu priliku da od vlasnice Trivita dr Vere Šćepanović saznate da li su zadovoljni komunikacijom u krizi sa brendom “Tonus hleb” i sa kakvim izazovima su se suočavali. Čućete i koje su promene kasnije uneli u svoju komunikaciju i poslovanje.

U panel diskusiji će učestvovati i komunikolog dr Sanja Vučinić koja će o ovoj situaciji govoriti iz perspektive PR struke, dok će Marina Grihović iz agencije Headline ukazati na ulogu i angažovanje društvenih medija u slučaju brenda “Tonus hleb”. Potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Zoran Nikolić će govoriti o pravima I očekivanjima potrošača, kao I na koji način uznemirujuće vesti u vezi sa hranom motivišu građane da traže više informacija o tome šta jedu i koliko je ono što konzumiraju bezbedno.

Datum: 14. mart 2016.
Vreme: 18-20h

Lokacija: Mikser House
Moderator: Dragana Roter, PR konsultantkinja

Učesnici: 

• dr Vera Šćepanović, vlasnica Trivita
  Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije
•  dr Sanja Vučinić, direktorka Agencije SVA i autorka priručnika „Strategije komunikacije u kriznim situacijama“
  Marina Grihović, vlasnica agencije Headline
•  Dragana Roter, PR konsultantkinja i predsednica Suda časti DSOJ

PRIJAVLJIVANJE

Broj mesta je ograničen, a prijavljivanje se vrši putem mail adrese drustvo@pr.org.rs

About urednik

Još novosti

MailPlus Adria donosi prvi rečnik email marketinga u regionu!

Rečnik 100 pojmova email marketinga je autorsko delo email marketing eksperta MailPlus Adrie, Martine Osmanović …