Home / Aktivnosti / Pogledajte deset najuspešnijih kampanja u 2018. godini

Pogledajte deset najuspešnijih kampanja u 2018. godini

Deset najuspešnijih kampanja u 2018. godini kreirali su: McCann Beograd, McCann Podgorica, Ovation BBDO Beograd, New Moment New Ideas Company Beograd, Saatchi&Satchi Beograd, Pristop, Agencija 101 Ljubljana, Luna\TBWA Ljubljana, Communis DDB Beograd i BBDO Zagreb.

Bodovanjem značaja festivala koji se održavaju u Adriatik regiji i svih na njima dodeljenih nagrada, došli smo do egzaktnog poretka najuspješnijih kampanja, agencija i oglašivača u 2018. godini. Svi su zasluženo dobili svoje mesto u Kreativnom portfoliu 02 koji ove nedelje odlazi u štampu. Kao slatki sneak peak, danas vam predstavljamo 10 kampanja koje su na najkreativniji i najefikasniji način iskomunicirale poruku oglašivača. Šest njih komuniciralo je o društveno važnim pitanjima, šest nastalo u beogradskim agencijama, a svih 10 angažovali su potpuno različiti klijenti.

Čestitamo svima koji ste na bilo koji način učestvovali u nastanku ovih kampanja i 2018. učinili plodnom za komunikacijsku industriju Adriatik regije!

1 – #neželjena, McCann Podgorica i McCann Beograd za klijenta NVO Centar za ženska prava

Od kada se pojavila na BalCannesu u septembru 2018., kampanja #neželjana dobila je visoke ocene kompletnog žirija u regiji, pa i onog najprestižnijeg na festivalu Golden Drum. Spasila je živote, a koliko je samo nas poželelo da smo bili deo ovakvog projekta!

2 – Munchmallow – Priča za sebe, Ovation BBDO Beograd za klijenta Jaffa

Munchmallow priča sve nas je neočekivano podsetila na razbibrigu detinjstva. Na BalCannesu je proglašena najboljom kampanjom realizovanom na više tržišta regije.

3 – Jedan poster za mir – New Moment New Ideas Company za klijenta Međureligijsko vijeće Bosne i Hercegovine

Jedan poster za mir nastavio je misiju Jedne knjige za mir (The One Book) i ovaj put kroz umetnost islama i hršćanstva pokazao da ove dve religije mnogo više toga spaja nego razdvaja.

4 – Čekiraj!, Saatchi&Saatchi / Publicis Groupe Srbija za klijenta Avon Cosmetics

Velika ideja beogradskog Saatchi&Saatchi-ja konačno je naučila značajan broj sugrađana kako da izvrše samopregled i time doprinesu ranom otkrivanju raka dojke.

5 – “Ne dozvoli da pukne”, New Moment New Ideas Company za klijenta Hemofarm fondaciju

U Srbiji svaka druga osoba boluje od povišenog krvnog pritiska. Samo u 2016. godini  od posledica ove bolesti umrlo je 6.639 osoba. Kampanja “Ne dozvoli da pukne” agencije New Moment New Ideas Company za klijenta Hemofarm fondaciju pokrenuta je u cilju podizanja zdravstvene kulture i podsticanja ljudi na redovne kontrole krvnog pritiska.

6 – Tajna briljantne probave, Pristop Ljubljana za klijenta Atlantic grupa

Tajna brilijantne probave, jedina je kampanja na ovom spisku koja je nagrađivana samo na jednom festivalu. Ljubljanska agencija Pristop je, između ostalog, na Slovenskom oglašivačkom festivalu briljirala za DonatMg, do te mere da je osigurala dovoljan broj bodova da se nađe u društvu 10 najuspešnijih u 2018. godini.

7 – Stvarni Escape Room, Agencija 101 Ljubljana za klijenta Unicef Slovenija

Mnogo je toga u slovenskoj javnosti postigla kampanja Stvarni Escape Room, progovorivši na sav glas o seksualnom nasilju nad decom. Među ostalim, žiri Sempla dodelio je ljubljanskoj agenciji 101 najveće priznanje za medijsku strategiju ovog projekta.

8 – Heroji voze u pidžamama, Luna \TBWA Ljubljana za klijenta Zavod Vozim

Ljubljanska agencija Luna \TBWA prilagodila je nekoliko automobila vozačima s invaliditetom koji su nastradali u saobraćajnim nesrećama. Nekoliko noći oni su bezbedno i besplatno sa zabava prevozili mlade u delovima Slovenije u kojima u gluvo doba noći nema taksi službi niti javnog prevoza, pa kao posledica javlja se i veći broj saobraćajnih nesreća nastalih pod uticajem vožnje u pijanom stanju. Po ko zna koji put u 2018., spašeni su novi životi.

9 – Upecaj zlatnu ribicu, Communis DDB Beograd za klijenta Bambi

Communisova zlatna ribica podigla je prodaju Bambi Josh-a za rekordnih 43%.

10 – Mame i tate su zakon, BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivara.

Autor: Asja Dupanović, urednik Kreativnog portfolija i voditelj projekta

About urednik

Još novosti

PRIJEM 2019! – Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo godišnje nagrade

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za …