Home / Aktivnosti / Poslovna škola za PR – Upis 54. generacije

Poslovna škola za PR – Upis 54. generacije

Poslovna škola za public relations prva je ustanova takve vrste u ovom delu Evrope.

Prema standardima međunarodno priznatih poslovnih škola, Poslovna škola za public relations počela je sa radom 1993. godine sa ciljem da na optimalan način prenese veštine uspešnog komuniciranja organizacija i pojedinaca.

Do danas, škola je obrazovala preko 2500 polaznika, koji danas vode poslove public relations-a, marketinga u našim najznačajnijim organizacijama. Nekoliko polaznika sada se nalazi na visokim funkcijama u državnom aparatu, ostali se nalaze u vodećim domaćim i inostranim firmama i organizacijama u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i još desetak zemalja Evrope, Australije, Severne i Južne Amerike. Veliki broj vlasnika, rukovodilaca i zaposlenih iz agencija za odnose sa javnošću u regionu bili su naši učenici.

Nastavni program napravljen je prema jedinom pravom edukativnom standardu u ovoj oblasti – Zlatnom standardu „International Public Relations Association“ iz Londona, a sprovode ga u delo profesori, domaći i međunarodni eksperti sa bogatim iskustvom u međunarodnoj PR praksi i držanju predavanja kako u zemlji tako i u inostranstvu.

Program škole možete pogledati ovde.  

Više informacija o školi možete pogledati ovde. 

Obezbeđen je popust za članove DSOJ. 

Cena za zaposlene članove DSOJ sa popustom iznosi 313,60 Eur (u dinarskoj protivvrednosti), umesto 560 Eura kolika je regularna cena.

Nezaposleni članovi DSOJ, kao I studenti, imaju popust od 50%. Umesto 560 Eura, cena sa tim popustom za nezaposlene i studente je 280 Eura.

CILJEVI POSLOVNE ŠKOLE ZA PUBLIC RELATIONS

    Poslovna škola za public relations teži da…

  • U zemlju prenese svetska znanja iz ove oblasti i našim privrednim i neprivrednim organizacijama stvori toliko potrebne kadrove iz public relations-a.
  • Uvede svetske standarde u oblasti komunikacije i uopšte u kulturu življenja.
  • Postavi public relations kao menadžment disciplinu na najviši nivo u privrednim i neprivrednim organizacijama.
  • Ukaže na potrebu za public relations stručnjacima u svim organizacijama.
  • Stvori nove stručnjake i vrši dalju specijalizaciju ljudi u oblasti PR-a i komunikacija.
  • Poveže privredu i medije što je od obostranog interesa.

About urednik

Još novosti

Produžene prijave za PRiZnanje!

Usled velikog interesovanja, a u susret praznicima, rok za PRijave je produžen do 10. aprila! …