Wednesday , November 13 2019
Home / Aktivnosti / PRILIKA 2019 – Najnoviji trendovi u TV oglašavanju Addressable Advertising platform – VIDA

PRILIKA 2019 – Najnoviji trendovi u TV oglašavanju Addressable Advertising platform – VIDA

Predstavljamo vam Prilika govornike!
 
U panelu koji se odnosi na transformaciju platformi komunikacija za generacije koje dolaze govoriće Aleksa Radonjić iz United Media. 
Predstaviće nam najnoviju svetsku inovaciju u oblasti addressable advertisingaplatformu VIDA koja omogućava da različiti gledaoci budu targetirani različitim reklamama dok gledaju isti program, odnosno targetiranje na osnovu interesovanja, navika gledanja, demografije i sl.
 
Televizija je u digitalnom svetu još uvek veoma značajan medij, a u našem regionu i dominantan, tako da sve kompanije pokušavaju da uđu u ovaj prostor, platforma VIDA će im omogućiti presonalizovano oglašavanje koje će moći da priušte i kompanije sa srednjim ili malim budžetima za oglašavanje, a da pritom dobiju odlične rezultate jer su targetirale svoju ciljnu grupu.
 
Jedanaestu po redu konferenciju Prilika, pod nazivom “Umetnost komunikacije”, Društvo Srbije za odnose s javnošću organizuje  25. oktobra 2019. godine u Svečanoj sali Beogradskog sajma u Beogradu sa početkom u 10:00 časova. 
Informacije o programu i načinu prijave možete pronaći na sajtu prilika.pr.org.rs ili putem mejla drustvo@pr.org.rs.

About urednik

Još novosti

Nordeus, Vega IT, Catalyst, Vivify Ideas, Infostud i Srpski filantropski forum govore o svojim praksama društvene odgovornosti.

Poslovi Infostud u saradnji sa Catalyst Balkans odlučili su da organizuju Meetup na temu CSR-a …