Home / Aktivnosti / PRIZNANJE 2019 – Kategorija “Najbolje implementirana međunarodna kampanja”

PRIZNANJE 2019 – Kategorija “Najbolje implementirana međunarodna kampanja”

Konkurs Društva Srbije za odnose s javnošću za prijavu radova za ovogodišnju 22. po redu dodelu godišnjih nagrada – PRiZNANJE 2019. otvoren 11. marta i trajaće do 12. aprila 2019. godine.

Pozivamo vas da prijavite svoje najbolje radove iz oblasti komunikacija do navedenog roka!

PRiZNANJE je nagrada koja se dodeljuje na PRiJEMU za najkvalitetnije i najbolje komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini. Nagrađuju se istaknuti pojedinci i organizacije koji su na najbolji način osmislili i realizovali komunikacije sa određenim javnostima. Tokom godina, ova nagrada i sam događaj postali su prestižni vid profesionalne afirmacije, tako da na konkurs za dodelu PRiZNANJA, svoje aplikacije, osim pojedinaca, šalju i najuglednije organizacije, institucije, agencije.

Nagrada u kategoriji “NAJBOLJE IMPLEMENTIRANA MEĐUNARODNA KAMPANJA”

Nagrada se dodeljuje za najbolju lokalnu implementaciju internacionalne kampanje ili projekta.

Na PRIJEMU 2018 nagrada je dodeljena kompaniji NEW MOMENT NEW IDEAS za projekat “TUBORG OPEN”, za kompaniju CARLSBERG SRBIJA.

Tuborg je oduvek bio sinonim za dobar provod, brend koji podržava velike muzičke festivale, promoviše najbolje muzičke artiste iz celog sveta i jedan od prvih izbora punoletnih tinejdžera kada je pivo u pitanju. Ipak, u moru novih pivskih brendova koji su došli sa ekspanzijom tržišta kako fabrickih, tako i draft piva domaće radinosti, brendu Tuborg je bilo potrebno nešto što će dodatno ojačati njegov identitet i poziciju po kojoj se vezuje za urbanu muziku i isti stil zabave.
U saradnji sa svetski poznatim producentskim triom Major Lazer, pokrenuta je kampanja Tuborg Open u kojoj su lokalni artisti, korišćenjem posebnog Tuborg bita koji je napravio Major Lazer, kreirali svoje pesme kako bi, prvenstveno dobrom muzikom, ponovo učinili Tuborg omiljenim pivom koje je sinonim za provod.

Finale kampanje bio je veliki koncert u beogradskoj Barutani na kom su regionalni artisti premijerno izveli svoje pesme, Tuborg je pokazao da odlično zna šta je dobar provod, a kao društveno odgovoran brend, još jednom je realizovao svoju tradicionalnu aktivaciju „Kad pijem ne vozim, kad vozim ne pijem”.

Specijalni Tuborg bit koji su kreirali Major Lazer plasiran je u velikom broju zemalja širom sveta, a u svakoj od njih, lokalni artisti su pravili svoje pesme u najrazlicitijim muzičkim žanrovima korišcenjem jednog istog, zajednickog bita, čime smo pokazali da je muzika večita inspiracija za Tuborg brend i univerzalni jezik kojim govore svi ljudi na planeti.

Više informacija o samom konkursu možete pronaći na sledećem linku: http://pr.org.rs/raspisan-konkurs-za-priznanje-2019/

About urednik

Još novosti

Dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade

Na gala ceremoniji koja je upriličena pred oko više od 200 zvanica, u Ateljeu 212, …