Home / Aktivnosti / PRIZNANJE 2019 – Kategorija “Komunikacija u neprofitnim sektoru”

PRIZNANJE 2019 – Kategorija “Komunikacija u neprofitnim sektoru”

Konkurs Društva Srbije za odnose s javnošću za prijavu radova za ovogodišnju 22. po redu dodelu godišnjih nagrada – PRiZNANJE 2019. otvoren 11. marta i trajaće do 12. aprila 2019. godine.

Pozivamo vas da prijavite svoje najbolje radove iz oblasti komunikacija do navedenog roka!

PRiZNANJE je nagrada koja se dodeljuje na PRiJEMU za najkvalitetnije i najbolje komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini. Nagrađuju se istaknuti pojedinci i organizacije koji su na najbolji način osmislili i realizovali komunikacije sa određenim javnostima. Tokom godina, ova nagrada i sam događaj postali su prestižni vid profesionalne afirmacije, tako da na konkurs za dodelu PRiZNANJA, svoje aplikacije, osim pojedinaca, šalju i najuglednije organizacije, institucije, agencije.

Nagrada u kategoriji “KOMUNIKACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU”

Nagrada se dodeljuje za najbolji komunikacijski projekat u neprofitnom sektoru.

Prošle godine nagrada je dodeljena agenciji HAVAS MEDIA ADRIATIC za projekat “GRADSKE FACE”, za LICEULICE.

Ogranizacija Liceulice pruža podršku marginalizovanim grupama, sa ciljem njihove veće ekonomske, kulturne i socijalne uključenosti. Njihovu najvidljiviju aktivnost predstavlja izdavanje časopisa Liceulice od čije prodaje 50% prihoda ide direktno prodavcu. Slušajući životne priče ovih prodavaca koji iz godine u godinu vredno, hrabro i širokog srca osvajaju nove ulice, shvatili smo sa kim imamo posla – sa nama sede gradske face.

Agencija Havas Media Adriatic kreirala je kampanju u kojoj su oblepili grad plakatima u street art estetici na kojima se nalaze prodavci uz rečenicu koja objašnjava koliko njima pomaže Liceulice. Nakon toga usledio je event – izložba plakata u Uličnoj galeriji kojoj su prisustvovale brojne poznate ličnosti i predstavnici medija. Tom prilikom, ispričana je priča o Licimaulice na koju niko nije ostao ravnodušan, a o čemu svedoči veliki broj objava u štampanim i elektronskim medijima. Svoju podršku projektu dali su i mladi glumci koji su se rado odazvali pozivu da na jedan dan uđu u cipele prodavaca, daju im “day off” i odmene ih u prodaji. Sledeća na red došla je internet zajednica. Kreirani su web baneri i dva videa. Prvi je nastao sa ciljem da upozna korisnike društvenih mreža sa prodavcima kroz kadrove koji prikazuju njihove emocije kada ugledaju sebe na plakatima na ulicama Beograda, kada i sami sebe dožive kao gradske face. U drugom videu naćiće se neke uveliko poznate gradske face. To su glumci, koji su prodavce odmenili u njihovom teškom, ali sada već prepoznatom naporu da se uključe u društvo – kroz prodaju časopisa Liceulice.

Više informacija o samom konkursu možete pronaći na sledećem linku: http://pr.org.rs/raspisan-konkurs-za-priznanje-2019/

About urednik

Još novosti

Dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade

Na gala ceremoniji koja je upriličena pred oko više od 200 zvanica, u Ateljeu 212, …