Home / Aktivnosti / PRIZNANJE 2019 – Nagrada “Srđan Đurić”

PRIZNANJE 2019 – Nagrada “Srđan Đurić”

Konkurs Društva Srbije za odnose s javnošću za prijavu radova za ovogodišnju 22. po redu dodelu godišnjih nagrada – PRiZNANJE 2019. otvoren 11. marta i trajaće do 12. aprila 2019. godine.

Pozivamo vas da prijavite svoje najbolje radove iz oblasti komunikacija do navedenog roka!

PRiZNANJE je nagrada koja se dodeljuje na PRiJEMU za najkvalitetnije i najbolje komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini. Nagrađuju se istaknuti pojedinci i organizacije koji su na najbolji način osmislili i realizovali komunikacije sa određenim javnostima. Tokom godina, ova nagrada i sam događaj postali su prestižni vid profesionalne afirmacije, tako da na konkurs za dodelu PRiZNANJA, svoje aplikacije, osim pojedinaca, šalju i najuglednije organizacije, institucije, agencije.

Specijalna nagrada “SRĐAN ĐURIĆ”

Nagradom se odaje posebno priznanje profesionalcima sa najmanje 15 godina iskustva u struci, za izuzetna ostvarenja i bez povrede etičkog kodeksa DSOJ-a. Kandidati mogu da budu oni stručnjaci iz oblasti odnosa s javnošću koji su svojim radom značajno doprineli sveukupnom unapređivanju profesije. Dobitnik nagrade mora da zadovolji najmanje tri od sledeća četiri kriterijuma: dugogodišnji angažman i profesionalni rad u cilju razvoja struke, naučno-teorijski doprinos kroz pisanje ili uređivanje stručne literature, predavački rad u obrazovnim i drugim institucijama ili kreiranje novih studijskih programa u oblasti odnosa s javnošću, kao i volonterski rad/učešće u aktivnostima od opšteg značaja.

Na PRIZNANJU 2018 specijalna nagrada “Srđan Đurić” dodeljena je LAZARU BOŠKOVIĆU, vlasniku i kreativnom direktoru agencije „AgitPROP“, za sveukupni doprinos profesiji.

Najkraće rečeno, profesionalni put Lazara Boškovića izgleda ovako:
• Preko 30 godina iskustva kao novinar, scenarista i satiričar
• Preko 25 godina iskustva kao kopirajter, kreativni direktor i publicista
• Preko 20 godina iskustva na projektima u oblasti interneta
• Preko 15 godina iskustva kao konsultant u oblasti marketinga i PR-a
• Preko 15 godina iskustva na komunikacionim projektima vezanim za javnu upravu
• Dobitnik 30-tak nagrada za projekte u oblasti medija, marketinga, PR-a i Interneta

Lazar Bošković (1966) je u svet medija ušao 1987. godine kao student , novinar „Indexa 202“. Kao scenarista i realizator „Indexovog radio-pozorišta“ od 1989. do 1996. autor je oko 50 scenarija za radijske i Tv emisije, a za šta je dobio i Godišnju nagradu RTS-a 1992. i „Oskare popularnosti“ Radio TV revije za najslušaniju radijsku emisiju – 1991, 1992. i 1994. Tokom 1992. je scenarista TV serijala „Kompromis“ na NTV Studio B, a tokom devedesetih saradnik više srpskih satiričnih magazina. Autor je koncepta i scenarista kviza „InKVIZicija“ na RTV Crne Gore 1999. Posle 2000. u Radio Indexu je kreativni direktor i član Upravnog odbora, potom i suvlasnik do 2009. Od 2006. do 2009 je zamenik predsednika Programskog odbora RTS-a.

Prva stručna znanja u oblasti marketinga i PR-a, stekao je kao kopirajter 1992-93. u agenciji „Saatchi & Saatchi”i kao saradnik u predizbornoj kampanji opozicije 1992. kod dr Predraga Vujovića. Agenciju „AgitPROP“, gde je i danas kreativni direktor, osniva 1993. U 2004. nakratko postaje i direktor marketinga EUneta. Član UEPS-a od 1995, NUNS-a od 1997, Društva Srbije za odnose s javnošću i Art Directors Cluba Srbije od 2004, a International Advertising AssociationSerbia Chapter od 2012.

U svetu Interneta je od njegovi sažetaka u Srbiji i radio je kao autor, producent i konsultant na najvećim i najsloženijim domaćim sajtovima. Prvi internet sajt je sam kreirao već 1997. Od 2001. do 2008. autor je i urednik internet portala Grada Beograda beograd.rs, koji je osvojio 17 nagrada. Kao autor i urednik sajta Turističke organizacije Beograda tob.rs osvaja dve nagrade. Jedan je od 17 osnivača Registra nacionalnog internet domena Srbija 2006.

Svoju prvu nagradu u oblasti PR-a Lazar Bošković je osvojio još pre nego što je DSOJ osnovan, i to PriZnanje – nagradu jugoslovenskih profesionalaca za odnose s javnošću, za zvanični internet portal Grada Beograda, 2001. Potom je 2005. za ilustrovani „Kućni red“, zajedno sa Bobom Živkovićem, osvojio PriZnanje DSOJ-a u kategoriji publikacija specijalne namene. Autor je i neprofitnog multimedijalnog projekta „Teslina vizija Interneta“, koji se 2013. našao u finalu za PriZnanje DSOJ-a, u kategoriji „Komunikacije u neprofitnom sektoru“.

Stručne tekstove na temu savremenih komunikacija, pre svega onih zasnovanih na Internetu, Lazar Bošković objavljuje kao kompanijske blog postove i na stručnim onlajn medijima. U oblasti korporativnog izdavaštva, autor je koncepta i teksta za brojne namenske publikacije velikih domaćih institucija i kompanija. Predavačke aktivnosti Lazara Boškovića su pretežno vezene za sadržaj na Internetu, kao najbitniji odraz kompanija i organizacija u najširoj javnosti i suštinski elemenat savremenog PR-a. Posle 30 godina u svetu kominikacija, shvatio je da sve što radi može da sažme u svega tri stvari: kreativni koncepti, kreiranje sadržaja i kreativni konsalting.


Više informacija o samom konkursu možete pronaći na sledećem linku: http://pr.org.rs/raspisan-konkurs-za-priznanje-2019/

About urednik

Još novosti

Dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade

Na gala ceremoniji koja je upriličena pred oko više od 200 zvanica, u Ateljeu 212, …