Home / How2PR / Prolećni #How2PR- komunikacije u digitalnom poslovanju

Prolećni #How2PR- komunikacije u digitalnom poslovanju

U utorak, 3. aprila, u Beogradu, održan je događaj HOW2PR u organizaciji Društva Srbije za odnose s javnošću. Tema ovog edukativnog druženja bila je „Lični i korporativni otisak: kako se menjaju komunikacije u digitalnom poslovanju?“ Kroz predavanja stručnjaka iz sveta digitalnih komunikacija, dr Borislava Miljanovića, izvršnog direktora agencije Represent Communications, Ane Mirković, Digital Media Strategist-a u kompaniji Ringier Axel Springer i izvršne direktorke Instituta za digitalne komunikacije i Milana Maglova, stručnjaka za marketing na društvenim mrežama, govorilo se o važnosti upravljanja ličnim i korporativnim profilima na društvenim mrežama.

Borislav Miljanović je ukazao na sve brži i jači uticaj digitalizacije na korporativne komunikacije, kao i na izazove sa kojima se agencije susreću u savremenom poslovanju. Iz ugla PR agencije sa dugom tradicijom, koja drži korak sa vremenom i prati trendove koje nameće proces digitalizacije, predstavio je različite načine za pozitivnu upotrebu društvenih mreža u korporativnoj komunikaciji.

Ana Mirković sagledala je proces digitalizacije i sve veću upotrebu društvenih mreža sa psihološkog aspekta. Objašnjavajući da je digitalno postalo deo realnog života ljudi, i da separacija više ne postoji, Ana je kroz interesantne statističke podatke i primere govorila o uticaju koji aktivnost na društvenim mrežama ima na pojedince i kompanije, uz poseban osvrt na nove generacije koje rastu u digitalnom okruženju.

Milan Maglov je završio sesiju predavanja interesantnim izlaganjem o samom sadržaju koji se plasira na društvenim mrežama. Kao stručnjak u ovoj oblasti, Milan je sa učesnicima podelio nekoliko saveta koji značajno mogu da utiču na kvalitet objava, naglašavajući promenljivost trendova i potrebu za prilagođavanjem u različitim situacijama.

Nakon predavanja usledila je panel diskusija u kojoj su predavači imali prilike da razmene mišljenja uz moderaciju od strane dr Slavice Cicvarić Kostić i dr Milana Okanovića, profesora Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu, sa prisutnim gostima.

Društvo Srbije za odnose s javnošću se zahvaljuje agenciji Adria Media Group, koja je omogućila realizaciju ovog događaja, predavačima koji su izdvojili vremena da sa učesnicima podele svoja znanja i iskustva, kao i svim prisutnim gostima.

About urednik

Još novosti

ODRŽAN LETNJI HOW2PR

U organizaciji Društva Srbije za odnose s javnošću održan je letnji HOW2PR. Druženje je organizovano u …