Home / Aktivnosti / Aktuelno / “Strategije komunikacije u kriznim situacijama” autorke Sanje Vučinić

“Strategije komunikacije u kriznim situacijama” autorke Sanje Vučinić

Naslovna knjige

Prva domaća knjiga koja se na sveobuhvatan način bavi strateškim komuniciranjem u krizi

Na ovogodišnjem Sajmu knjiga u izdanju Čigoja štampe objavljena je knjiga “Strategije komunikacije u kriznim situacijama” autorke Sanje Vučinić. Ovo je prva domaća knjiga koja se na sveobuhvatan način bavi strateškim komuniciranjem u krizi i predstavlja vodič za strateško planiranje i upravljanje komuniciranjem u kriznim situacijama koje organizacijama pruža mogućnost za očuvanje ugleda.

Knjiga daje prikaz svih faza strateškog planiranja kriznih komunikacija: od istraživanja i predviđanja kriza, postavljanja ciljeva i definisanja ciljnih javnosti u krizi, do detaljne analize proaktivnih i reaktivnih komunikacionih strategija, odnosno strategija odgovora na krizu.

“Osnovni cilj tokom pisanja ove knjige, bio je da napravim jedan univerzalni priručnik koji će biti koristan svim organizacijama bez obzira na delatnost kojom se bave i vrstu krize sa kojom se suočavaju. Iako su krize različite, imaju dovoljno zajedničkih karakteristika tako da se unapred mogu postaviti osnovne smernice delovanja, a prema tipu krize i nivou reputacione pretnje mogu se odrediti adekvatne strategije komunikacije kao odgovor na konkretnu kriznu situaciju” – kaže autorka. 

Sanja Vučinić se već deset godina bavi tržišnim komunikacijama i uspešno spaja teoriju i praksu na poziciji direktora za odnose s klijentima u beogradskoj agenciji SVA. Jedan je od osnivača Udruženja mladih privrednika Srbije i član je Društva Srbije za odnose s javnošću.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About urednik

Još novosti

RASPISAN KONKURS ZA PRIZNANJE 2020

Drage koleginice i kolege, Obaveštavamo vas da je danas, 28. jula 2020. godine raspisan konkurs …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *