Home / Aktivnosti / Veliki sempler projekat “Ne odričem se svoga deteta”

Veliki sempler projekat “Ne odričem se svoga deteta”

Na sedamnaestom takmičenju za regionalne nagrade Sempler dodeljeno je dvanaest zlatnih i velika Grand prix nagrada. Sempleri su ovog puta otišli u 3 države jadranskog regiona: u Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju. Veliku nagradu Sempler za najbolju medijsku strategiju godine u jadranskom regionu osvojio je rad “Ne odričem se svog detata” (“I (Dis)own My Child”), koji su McCann Beograd i Universal Media koncipirali za neprofitnu organizaciju ‘Da se zna’ LGBT+NGO.

 Za ovogodišnje takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije godine prijavljeno je 80 radova; od toga su 42 ušla u uži izbor. Devetočlani međunarodni žiri je izabrao 12 medijskih projekata i nagradio ih Zlatnim semplerom, a najveću nagradu, Veliki sempler, dodelio je projektu “Ne odričem se svog deteta” (“I (Dis)own My Child”). Za neprofitnu organizaciju ‘Da se zna’ LGBT+NGO koncipirali su je advertajzing agencija McCann Beograd i medijska agencija Universal Media. Semplere su ovog puta dobili radovi iz tri države regiona – Slovenije, Srbije i Hrvatske.

Da li biste se odrekli svog deteta?

Projektom “Ne odričem se svog deteta” (“I (Dis)own My Child”) autori su želeli da  osveste javnost o položaju LGBT zajednice. „Želimo da podignemo svest javnosti da je porodica ćelija bezuslovne ljubavi i podrške. Jedan od najvećih strahova pojedinaca u zajednici LGBT je odbijanje u društvu, a naročito je teško boriti se sa činjenicom da vas ne prihvataju sopstveni  roditelji“, rekli su autori kampanje McCann Beograd i Universal Media.

Čar takmičenja Sempler je u preplitanju kreative, medija i efikasnosti

Kao što je rekla predsednica žirija za dodelu nagrada Eva Aljančič, izvršna direktorica u HoT mobil i Ventocom.SI, stručni žiri je kod imenovanja dobitnika velike nagrade Sempler bio jedinstven: “Radi se o kreativnom rešenju, za koje smo svi članovi žirija osećali da ispunjava sve kriterijume za najbolju medijsku strategiju godine, što se u svakim krugu glasanja dodatno potvrđivalo.” Inače je žiri prilikom ocenjivanja radova, odnosno proučavanja rezultata kampanja, posebnu pažnju posvećivao i činjenici iz kog okruženja dolazi, jer, kako kaže predsednica žirija: “Rezultati kampanja u određenoj kategoriji, ali i šire, ne mogu se međusobno direktno porediti. Naime, u pitanju su  velika  i na kraju krajeva i kulturno različita tržišta.”

Za buduće prijave, predsednica žirija savetuje da učesnici više vremena posvete odluci za koju kategoriju će prijaviti svoj rad: “Svi članovi žirija su se više puta složili da bi određeni radovi mnogo bolje bili zapaženi  da su prijavljeni u kategoriju koja je za njih adekvatnija.”

Ko su dobitnici zlatnih Semplera?

Advertajzing agencija McCann Beograd je uz veliki Sempler, koji je dobila za kampanju “Ne odričem se svog deteta” (“I (Dis)own My Child”), osvojila  i dva zlatna Semplera, i to za isti rad i u kategoriji inovativno korišćenje kanala komunikacije. U kategoriji najbolja PR strategija ili promocija zlatni Sempler dobili su za rad “Beba bira gde” (“Baby Chooses Where”), koji je zajedno sa medijskom agencijom Universal Media kreiran za kompaniju  Coca-Cola. U Srbiju je otišla još jedna zlatna nagrada, i to u kategoriji najbolja ciljana akcija. Za VIP mobile su kampanju sa naslovom “Intarifa – čet intervjui ” (“Intarifa – Chat Interviews”) koncipirali advertajzing agencija Fullhouse Ogilvy u saradnji sa medijskom agencijom OMD.

Dve zlatne nagrade Sempler otišle su i u Hrvatsku. U kategoriji najbolja iskustvena akcija kampanju sa naslovom “Spomenik neisklesanom telu” (“Monument to the unchiseled”) za PIPI beverages su pripremile agencije Imago Ogilvy i Drap. U kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja zlatni Sempler dobila je kampanja “Narodni radio na Viberu” (“Narodni radio on Viber”). Za Narodni radio pripremili su Mediacor i All Market Media.

U Sloveniji ostaje najviše zlatnih nagrada, čak sedam. U kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja dobio ga je rad “Prva slovenska GIFO.OTEKA” (“First Slovene GIFO.OTHEQUE”). Za Pivovarnu Laško Union akciju su pripremili Agencija 101 i Media Publikum. U kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta zlatnu nagradu dobila je kampanja “Pobednički servis” (“Winning service”). Za Petrol su je kreirali Agencija 101 u saradnji sa medijskim partnerima Media Publikum, Bid Bid i GIG. U  kategoriji najbolje korišćenje marketinga uticaja nagradu je dobila kampanja “Ukradeni sex video” (“The stolen sex tape”), koju je za Društvo OnkoMan pripremio Pristop. U kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama zlatni Sempler dobio je Youtube kanal NekiNeki, koji je za Telekom Slovenije takođe nastao u okviru grupe Pristop, gde su snage udružile njihove agencije Pristop, Renderspace, Pristop Media i D’Agency. Zlatni sempler u kategoriji najbolje korišćenje podataka za predvidivo digitalno oglašavanje dobili su „Veganski namazi Argeta“ (“Argeta Vegetable Spreads”). Za Atlantic Grupu su ga pripremili iPROM i Valicon. U kategoriji najbolji novi medij/medijski format su zlatni sempler dobile “Mlečne bajke” (“Milk books”), koje je za Spar Slovenija pripremila Futura DDB. Zlatni sempler u kategoriji najbolji tehnološki pristu dobila je akcija “VR CHEF doživeti” (“VR CHEF experience”). Za Atlantic Grupa / Droga Kolinska su kreirali Luna \TBWA, u saradnji sa Media Publikum, CNJ, Unsanctioned media i Squareme.

Na večernjoj svečanosti posle završetka prvog dana 21. konferencije medijskih trendova SEMPL uz veliki Sempler i dvanaest zlatnih Semplera dodeljene su i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagradu za medijskog menadžera 2019. godine dobio je Aleš Muhič, član rukovodstva i direktor prodaje, PRO PLUS, a nagradu za medijsku zvezdu budućnosti 2019. godine dobila je Darja Mravinec, digitalni medijski planer, Futura DDB. 

U nastavku su navedene pobedničke akcije sa njihovim agencijama i učesnicima. Pobednici će biti objavljeni i na internet stranici konferencije SEMPL.

***

Dobitnici nagrada Sempler 2019.

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJU MEDIJSKU STRATEGIJU GODINE

Ne odričem se svog deteta (I (Dis)own My Child)

Oglašivač: ‘Da se zna’ LGBT+NGO

Prijavilac: Universal Media

Oglašivačka agencija: McCann Beograd

Medijska agencija: Universal Media

Saradnici: Ana Kovačević, Nela Milijić, Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Sandra Milojević, Jovana Milošević

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE MARKETINGA UTICAJA

Ukradeni sex video (The stolen sex tape)

Oglašivač: Društvo OnkoMan

Prijavilac: Pristop

Oglašivačka agencija: Pristop

Saradnici: Gregor Pirc, Drago Mlakar, Meta Celestina, Anja Jenko, Ajda Perme, Aleš Krdžić, Polona Polak, Nina Orlić

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA PR-STRATEGIJA ILI PROMOCIJA 

Beba bira gde (Baby Chooses Where)

Oglašivač: THE COCA-COLA COMPANY

Prijavilac: Universal Media

Oglašivačka agencija: McCann Beograd

Medijska agencija: Universal Media

Saradnici: Sonja Džuklevski, Sonja Dragutinović, Stefan Gajić, Jana Savić Rastovac, Kristina Jovanović, Dubravka Petrović, Divna Peškir

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI TEHNOLOŠKI PRISTUP

VR CHEF doživljaj (VR CHEF experience)

Oglašivač: Atlantic Grupa / Droga Kolinska

Prijavilac: Luna \TBWA

Oglašivačka agencija: Luna \TBWA

Medijska agencija: Media Publikum

Produkcijska kuća: CNJ, Unsanctioned media, Squareme

Saradnici: Špela Cocej Minatti, Simon Žalec, Vida Kos, Tine Lugarič, Damijan Penič

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI STRATEŠKO KORIŠĆENJE

MEDIJSKOG INTERNETA

Pobednički servis (Winning service)

Oglašivač: Petrol

Prijavilac: Petrol

Oglašivačka agencija: Agencija 101

Medijska agencija: Media Publikum, Bid Bid, GIG

Produkcijska kuća: Perfo, Fotonist

Saradnici: Peter Curk, Valentina Erčulj Džuban, Taja Špacapan, Petra Oplotnik, Urša Primožič, Sara Kobolt, Jože Gostiša, Polona Polak, Matjaž Germ, Gal Kočar, Sašo Pinosa, Andrej Maver

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI INOVATIVNO KORIŠĆENJE KOMUNIKACIONOG KANALA

Ne odričem se svog deteta (Dis)Own My Child)

Oglašivač: ‘Da se zna’ LGBT+NGO

Prijavilac: Universal Media

Oglašivačka agencija: McCann Beograd

Medijska agencija: Universal Media

Saradnici: Ana Kovačević, Nela Milijić, Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Sandra Milojević, Jovana Milošević

 

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA CILJANA AKCIJA

Intarifa –čet intervjui (Intarifa – Chat Interviews)

Oglašivač: Vip mobile

Prijavilac: Fullhouse Ogilvy

Oglašivačka agencija: Fullhouse Ogilvy

Medijska agencija: OMD

Produkcijska kuća: In-house production – Fullhouse Ogilvy

 

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA ISKUSTVENA AKCIJA

Spomenik neisklesanom telu (Monument to the unchiseled)

Oglašivač: PIPI beverages

Prijavilac: Imago Ogilvy

Oglašivačka agencija: Imago Ogilvy

Medijska agencija: Imago Ogilvy

Produkcijska kuća: Drap

Saradnici: Igor Mladinovic, Darko Bosnar, Barbara Sabo, Josip Listeš, Ana Burazer, Marko Gereci, Saša Perić, Dina Dretvić, Nela Fegić Moguljak, Željka Perković, Ivana Besak,  Nikola Janjić, Lana Kessler, Tvrtko Kračun, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš, Barbara Galović, Vedran Klemens, Irena Lešković

 

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE DIGITALNOG OKRUŽENJA 

Prva slovenska GIFO.OTEKA (FIRST SLOVENE GIFO.OTHEQUE)

Oglašivač: Pivovarna Laško Union

Prijavilac: Agencija 101

Oglašivačka agencija: Agencija 101

Medijska agencija: Media Publikum

Saradnici: Ajda Jurkas, Nina Tomše, Ana Šušteršič, Veronika Povž, Uroš Svenšek, Edo Nasufović, Primož Kos, Ivan Momirov, Mark Caserman, Tina Slivnik

 

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA AKCIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA 

Youtube kanal NekiNeki (Youtube channel NekiNeki)

 Oglašivač: Telekom Slovenije

Prijavilac: Pristop

Oglašivačka agencija: Pristop, Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media, D’Agency

Produkcijska kuća: Misc

Saradnici: Andreja Grebenjak, Mojca Pogačnik, Dejan Zadnikar, Melita Božič, Tina Šubic Konda, Žan Žveplan, Andreja Lenart, Mojca Avšič, Borut Bartol, Tamara Korat, Eva Šterk, Sara Mekinc, Uroš Goričan, Marko Klemen, Rok Flego, Eva Gjörek, Aleš Krdžić, Nejc Vernik, Matic Klemen, Urška Kos, Eva Celec, Damjana Grošelj, Mark Pirc, David Lotrič, David Banovič, Luka Furlan, Maja Pinterič, Lovro Prešiček, Tjaša Deu, Janja Primožič

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE MOBILNOG OKRUŽENJA

Narodni radio na Viberu (NARODNI RADIO ON VIBER)

Oglašivač: NARODNI RADIO

Prijavilac: Mediacor

Oglašivačka agencija: Mediacor

Medijska agencija: All Market Media

Produkcijska kuća: Mediacor

Saradnici: Aleksandra Đermanović, Hrvoje Vukušić, Matija Lović, Kristina Kozić, Dina Zastavniković

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT

 Mlečne bajke (Milk books)

Oglašivač: Spar Slovenija

Prijavilac: Futura DDB

Oglašivačka agencija: Futura DDB

Medijska agencija: Futura DDB

Produkcijska kuća: Futura DDB, Super 16

Saradnici: Futura DDB

 

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE PODATAKA

 Argeta Veganski namazi– predvidljivo digitalno oglaševanje (Argeta Vegetable Spreads – Predictive Digital Advertising)

Oglašivač: Atlantic Grupa

Prijavilac: iPROM

Medijska agencija: iPROM

Produkcijska kuća: Valicon

Saradnici: Luna \TBWA

POSEBNE NAGRADE TOP SEMPL

Medijski menadžer 2019.: Aleš Muhič, član rukovodstva i direktor prodaje, PRO PLUS.

Medijska zvezda budućnosti 2019.: Darja Mravinec, digitalni medijski planer, Futura DDB.

About urednik

Još novosti

Grand Sempler i dva zlata za UM Beograd na SEMPL festivalu

Na 21. ceremoniji dodele nagrada “Sempler”, sa najvećim brojem poena u konkurenciji 80 prijavljenih radova, …