Home / Aktivnosti / WFA i IAB Europe izdali smernice za GDPR

WFA i IAB Europe izdali smernice za GDPR

World Federation of Advertisers (WFA) i Interactive Advertising Bureau (IAB Europe) izdali su dva korisna dokumenta o GDPR-u, koji bi agencijama trebalo da posluže kao smernice i uputstva za zaštitu od pristranih ugovora.

WFA se, u saradnji s Udruženjem holandskih oglašivača, udružila sa Digital Decisions kako bi za agencije pripremili šablon Sporazuma o obradi podataka (Data Processing Agreement – DPA).

Svrha Sporazuma o obradi podataka je zaštita brendova od potpisivanja pristranih DPA dokumenata koji izlažu oglašivače nepravednom riziku. DPA dokumenti stvoreni su da budu u skladu sa GDPR odredbama i služe kao dodaci ugovorima o GDPR-u. Ideja šablona je da bude prilagodljiv potrebama individualnih brendova i da ih istovremeno upozori na eventualne rizike.

Sporazum o obradi podataka možete pronaći ovde.

Članovi GDPR grupe za implementaciju IAB Europe, pod vodstvom Alana Chappela iz Chappel & Associates, izradili su radni dokument čija je svrha da pomognu kompanijama da razumeju definicije kontrolora i procesora u online oglašavanju pod GDPR odredbom, te da pruži kriterijume prema kojima bi se lakše razumele uloge agencija u odnosu na partnere.

Ovo je peti dokument objavljen od strane GDPR grupe za implementaciju IAB Europe, koja okuplja vodeće stručnjake iz oblasti digitalnog oglašavanja u raspravi o novoj uredbi Evropske Unije o zaštiti podataka – Opštoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR). Grupa za implementaciju objavljuje najbolje prakse, donosi sporazume o zajedničkim interpretacijama i stavovima industrije po pitanju najvažnijih izazova za sektor digitalnog oglašavanja.

Radni dokument IAB-a Europe o kriterijimima kontrolora i procesora možete pronaći ovde.

Izvor: hura.hr

Foto: Pixabay

About urednik

Još novosti

#Prilika2018 – Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY®

Ozbiljnost ili igra? Vreme je za oboje. Vreme je za LEGO® SERIOUS PLAY® Ukoliko ste …