Home / Aktivnosti / Zarin novi logo može da bude budućnost brendiranja

Zarin novi logo može da bude budućnost brendiranja

Kontraverzni dizajn odražava evoluciju modnog brendiranja, ali kako piše Fast company, novi dizajn loga Zare izazvao je različite reakcije na društvenim mrežama.

Podseća na stari logo iz 2011. godine, sastavljen od četiri slova imena, osim što su ovoga puta slova dosta zbijena.

Dok je prethodni logo zbog razmaka slova stvarao osećaj minimalizma, novi približava slova, što se može tumačiti očiglednim korakom od minimalizma, koji preferiraju tehnološke kompanije poput Gugla i Ubera, ka složenijim koji su uobičajeni za dizajnerske kuće kao što su Guči i Bulgari.

Novi izgled je dizajnirala firma “Baron i Baron”, čiji je osnivač Fabien Baron poznat po toj vrsti kompresovanog, preklapajućeg stila, a kako navode, takođe je radio i mnogo vizuelnih slika za Zarinu novu marketinšku kampanju. Baron je učestvovao u dizajniranju tipografjie za mnoge modne brendove.

Novi izgled Zare možda signalizira o njihovim ambicijama da zauzmu mesto među luksuznim modnim kućama, piše Fast Company.

Na društvenim mrežama ima dosta komentara koji ne podržavaju ovakav logo. Poznati dizajner Erik Spikerman je napisao da je to najgori logo koji je video poslednjih godina, i zapitao se da li ga je uradio “jedan od robota koji će zameniti ljude”. Drugi komentari su da ako Zara tako nastavi sa zbližavanjem slova, na kraju će im logotip biti samo jedan crn pavougaonik.

Kako piše FC, mnogi dizajneri smatraju da je ovo veliki iskorak za Zaru, s obzirom na to da je u prošloj godini jedan od najvećih dizajnerskih trendova bio sans-serif logotip sa prevelikim razmakom između slova.

Izvor: BIZLife/fastcompany.com

About urednik

Još novosti

WARC Globalni trendovi u oglašavanju

Rast oglašavanja u društvenim medijima prepolovio se tokom prošle godine. Facebook je u potrazi za …