Home / Aktivnosti / Žene u centru paženje u oglasima na ovogodišnjem Oskaru

Žene u centru paženje u oglasima na ovogodišnjem Oskaru

Nike, IBM, Cadillac pa čak i AB InBev ove godine predstavili su se oglasima u kojima su glavni akteri žene.

Zvezda oglasnih blokova tokom ovogodišnjih Oscara nesumnjivo je bila “Dream Crazier” kampanja iz Nikea, sa Serenom Williams u ulozi naratorke u oglasu koji je prikazao isključivo žene, ali to nije bio jedini oglas koji je na ovogodišnjim nagradama glavnu ulogu dao ženama.

Prema pisanju AdAge-a, Shelley Zalis, CEO The Female Quotient organizacije, izjavila je: „Raznolikost je pobedila na ovom Oscaru. Sada smo rodnu jednakost učinili svesnom odlukom u oglašavanju.“

Nikeovu kampanju „Dream Crazier“, koja je privukla pohvale širom online sveta, sa više od 180.000 retweeta i više od 200.000 lajkova samo na postovima Nikea i same Serene, možete pogledati na linku.

Druge oglase koji su istakli žene na ovogodišnjim Oscarima imali su IBM, Cadillac i Budweiser.

IBM-ovom “Dear Tech” oglasu, Tarana Burke, osnivačica Me Too pokreta, postavila je pitanje tehnološkim kompanijama: „Radite li za sve nas ili samo neke od nas.“


Cadillac je promovisao svoje SUV modele sa #RiseAbove kampanjom, koju čini serija oglasa u kojima su žene za volanima.


 “Brendovi danas sami preuzimaju odgovornost za predstavljanje žena onakvim kakve zaista jesu,“ kaže Zalis.

Ali, kako primećuju u AdAgeu, u slučaju Budweisera takva misao je i dalje samo pusta želja.

AB Inbev brend je lansirao oglas koji su izvorno pravili za Super Bowl, ali su ga ostavili za Oscare, u kojem glumi Charlize Theron i kojim promovišu svoju ograničenu seriju Reserve Copper Lager.

Oglas prikazuje oskarovku kako u baru drži lekciju hrpi tipova, pobeđujući ih u bilijaru, pikadu, pa čak i obaranju ruke, bez da prospe ijednu kap svoga piva.


Da stvar bude još neprimerenija potrudio se izbor muzičke podloge – pesma Run-DMC-a „Tricky“, u kojoj jedan od stihova poručuje „These girls are really sleazy, all they just say is please me.“

Izvor: AdAge

About urednik

Još novosti

PRIJEM 2019! – Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo godišnje nagrade

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za …